Fra enslig prøver, til prøver med samboer

Da tok jeg ny test i morges, 10 dpo, og fikk en svak men tydelig rosa strek :nailbiting: og symptomene fortsetter.. Dette blir spennende
 

Vedlegg

  • IMG_20200624_060445.jpg
    IMG_20200624_060445.jpg
    31,4 KB · Visninger: 110
Etter 1 år med prøving, kom endelig den positive testen vi har ventet på. Nå krysser vi fingrene for at spiren sitter hele veien :smiley-angelic001 Kjekt å se at alle symptomene faktisk var reelle, og ikke minst at babyklister, bidronninggele og grapefruktkjerneekstrakt gjorde susen. Første pp vi prøvde det, og da satt den :dance008
 

Vedlegg

  • IMG_20200624_145152.jpg
    IMG_20200624_145152.jpg
    19,9 KB · Visninger: 106
  • IMG_20200624_145304.jpg
    IMG_20200624_145304.jpg
    20,4 KB · Visninger: 102
  • IMG_20200624_145855.jpg
    IMG_20200624_145855.jpg
    23,4 KB · Visninger: 107
Gratulerer så mye! :happy:
 
Gratulerer ❤❤
 
Etter 1 år med prøving, kom endelig den positive testen vi har ventet på. Nå krysser vi fingrene for at spiren sitter hele veien :smiley-angelic001 Kjekt å se at alle symptomene faktisk var reelle, og ikke minst at babyklister, bidronninggele og grapefruktkjerneekstrakt gjorde susen. Første pp vi prøvde det, og da satt den :dance008
Gratulerer, og velkommen inn i marsgruppa :love017
 
Tok en test 11 dpo, og en på kvelden 12 dpo. 25 mlu altså.. Godt å se at det er stigning :love017 Føler jeg kan slappe litt mer av nå. Så tar jeg en ny digital over ikm og forventer en 2-3 uker :joyful:

Fortsatt kvalm og det jobber på nedi der. Puppene har blitt mye mer øm og sår også. Så her skjer det ting. Ble bilsyk i går. Det blir stemning på bilferie til Kristiansand :laughing021
 

Vedlegg

  • IMG_20200626_225327.jpg
    IMG_20200626_225327.jpg
    35,3 KB · Visninger: 99
12 og 14 dpo. Fin stigning. Nå venter en ny digital en av dagene :D Begynner å roe ned nervene nå, og har troen på at dette går bra :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_20200628_084450.jpg
    IMG_20200628_084450.jpg
    27,4 KB · Visninger: 80
Kjempefin stigning på testene dine :) Gratulerer så mye!
 
Var inne og tok blodprøver i dag. Måle hcg, (ny måling på torsdag), men også måle litt vitaminer o.l. Har hatt mangel på blant annet b9, og måtte ta 2 folat tabletter om dagen tidligere, så det er greit å vite om jeg må ta ekstra mye nå når jeg er gravid. Legetime på mandag for å gå gjennom prøvene :D Håper på gode nyheter :joyful:
 
Da kom svar på første blodprøve. Hcg nivå på 430, 4+2. Ganske høyt :wideyed: Så det blir spennende å se svaret på morgendagens test. Har fortsatt alle symptomene og føler meg godt gravid. Så vi håper at denne gangen går det bra :Heartred Litt bekymret for tvillinger nå bare :knegg:
 
Da er vi igang med prøving på nr 2 (3 for meg). Første EL var på lørdag 02.07. La inn aksjer, men kun den dagen siden det ble litt plutselig start :hilarious: I dag, 2 dpo, har jeg murringer og samme følelse som EL. Jeg ser i dagboken at det hadde jeg når jeg ble gravid for 2 år siden. Morsomt å se samme symptomer.. fikk og akutt smerter i høyre side av bekkenet i går ettermiddag. I morges var jeg helt fin. Hormonelt ? Spennende tid i vente, men har ingen tro på at vi treffer på første. Men håper såklart:D
 
3 dpo, og har fortsatt murringer og litt stikking i livmoren. Har ikke hatt noen forventninger til første pp, og har belaget meg på mange flere pp før det klaffer, så hvis hjernen spiller meg et puss her er det veldig rart :bored: Kjedelig å måtte vente en uke med å sjekke, men forhåpentligvis går tiden fort med en ettåring og jobb:hilarious:
 
5 dpo. Murringer og stikking fortsetter. Får også mye stikk når jeg tar brå bevegelser eller plutselig aktivitet. Det husker jeg fra sist jeg ble gravid :oops: Må si det er veldig spesielt hvis det faktisk har gått på første forsøk:oops: Da har jeg ikke mye troen på at vi får beholde spiren helt inn. Så enkelt får vi det ikke:arghh: Fra ett år med prøving til full klaff på første ? Drømmescenario det:oops:

Teller ned dagene til jeg kan teste.. sist fikk jeg negativ 7 dpo, til tross for alle symptomene. Men positiv 10 dpo. Må vel smøre meg med tålmodighet :hilarious:
 
6 dpo. Våknet i natt med sterke kramper. Var såpass vondt at jeg gikk rett i fosterstilling. Var over like fort som det kom omtrent. Festesmerter? Ventet bare på blodet jeg, men det kom aldri. Tror jeg skal driste meg til en test i morgen :p Med så tidlige symptomer, så kan det jo hende:angelic:
 
Back
Topp