Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Er som regel da det sister Når man gjør alt feil. Er jo litt typiskJaa det håper jeg og for deg det går nok fint! Jeg var ikke flink den pp det satt nå. Hadde jo nesten gitt opp el, etter den lange ventetiden, så drakk fremdeles kaffe som typ vanlig.. og første gang rakk vi ikke begynne å prøve ordentlig så da drakk jeg sånn 5 kopper dagen
Er en merkelig dag i hvert fall. Som regel har det gått oppover, men ikke nå.Spennende å se om det er noen forskjell på testene med og uten leterozol
Murrer litt bare, men pleier også og få mengder med EL slim dagen før og det har jeg ikke. Så tenkt litt på det også. men vår gode venn ChatGPT sa det her:Ja, det kan jo godt være toppen er nå, kjenner du noe tegn da?
Ja, veldig. Men, om kroppen bruker litt tid nå så tenker jeg det er greit. Får vanligvis ikke eggløsning før på dag 15-17 så om det skjer rundt de dagene så er det helt greit. Er bare stress om det skjer i morgen/onsdag. Fullt hus og hit og dit så aksjelegging er ikke lett nå.Ja, det er jo veldig interessant. Så du ikke går i kjelleren om testen viser mindre positivt en du forventet, eller ikke finner eggløsningsslim osv. Det er østrogenet som gir slim blant annet.