Fra 3kløver til 4kløver

Spennende! Håper det er noe i denne artikkelen, for både chiafrø, gulrot og avokado spiser jeg omtrent daglig :D Mye av det andre på listen er inntas også rimelig ofte. Krysser fingrene for deg fremover :happy:
Ja, ikke sant.. Tenker det samme. Jeg spiser mye avokado, skulle blitt flinkere til å spise mere gulerot. Chia blir jeg så oppblåst av :shifty: Håper det virkelig klaffer for oss begge snart :smiley-angelic001:Heartred

Og vet du hva, i går sender venninnen min meg en snap av Jordbær i butikken :laughing002 Var litt artig. Håper virkelig at det er noe i det:Heartred
Herregud, så kult hadde det ikke vært om du ble gravid nå etter så mye tegn? Jeg håper og tror det er noe i det altså! Hvordan ligger du an i løypa?

Herregud, så kult hadde det ikke vært om du ble gravid nå etter så mye tegn? Jeg håper og tror det er noe i det altså! Hvordan ligger du an i løypa?
Så den jordebær kurven her nå på Snapchat :laughing002
Altså vi er så syke. Har influensa fra helvete og urinveisinfeksjon! Kan ikke huske sist jeg var så dårlig. Feber på søndag, helle kroppen verker fra topp til tå. Datteren ble smitta på skolen, så smitta meg om minste han er på feber dag 2, mannen er ikke så ille. Så håper det fortsetter sånn. Skal ikke ha eggløsning før neste uke og håper virkelig at den venter til da. Er så redd den skal komme før. Livmortappen er åpen, og da kommer eggløsning ca 5 dager etter :dead: så mulig den kommer på CD 12, men helst ikke. Tok EL test i dag, og den var litt sterkere en hva den burde være om EL kommer neste uke, om det ikke er pga Letrozol forrige syklus som kanskje har slått hormonene litt på plass:confused004

Vedlegg

• IMG_0571.png
    IMG_0571.png
    3,3 MB · Visninger: 7
  • IMG_0576.jpeg
    IMG_0576.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 5
  • IMG_0577.jpeg
    IMG_0577.jpeg
    135,5 KB · Visninger: 5
Å nei :bag: :shy: Er det influensa eller corona? Huff, uansett, masse god bedring.. Har du fått hjelp til UVIen?

Tror du må fortsette å teste daglig i tilfelle! Så får det bli litt pliktsex om nødvendig om den blir positiv :hilarious::bag: én gang skal jo holde..

Å nei :bag: :shy: Er det influensa eller corona? Huff, uansett, masse god bedring.. Har du fått hjelp til UVIen?

Tror du må fortsette å teste daglig i tilfelle! Så får det bli litt pliktsex om nødvendig om den blir positiv :hilarious::bag: én gang skal jo holde..
Er Influensa for alle symptomene på det vi har, får vondt i øynene når vi ser opp og til siden, hoster, verker i alle ledd. Får ikke sove om natta pga smerter. Det er heldigvis bedre nå. Ja, jeg sa det til han i stad at om EL er på lørdag så må vi ha sex på fredag og lørdag. Uff er så typisk at det skal komme nå!

Er Influensa for alle symptomene på det vi har, får vondt i øynene når vi ser opp og til siden, hoster, verker i alle ledd. Får ikke sove om natta pga smerter. Det er heldigvis bedre nå. Ja, jeg sa det til han i stad at om EL er på lørdag så må vi ha sex på fredag og lørdag. Uff er så typisk at det skal komme nå!
Ja, det skjønner jeg, for en uflaks! Og håpe han ikke blir dårligere utover uka, men at han er ferdig å være dårlig samtidig som deg..

Ja, jeg hadde det sånn med ene versjonen av corona, men corona er jo en type influensa, så det er definitivt en type influensa dere har i hus, stakars! Før i tiden tok det tiår mellom hver gang vi hadde det, takk og lov, for influensa er tøft! Håper det blir bedre snart :Heartred :shy:

Ja, det skjønner jeg, for en uflaks! Og håpe han ikke blir dårligere utover uka, men at han er ferdig å være dårlig samtidig som deg..

Ja, jeg hadde det sånn med ene versjonen av corona, men corona er jo en type influensa, så det er definitivt en type influensa dere har i hus, stakars! Før i tiden tok det tiår mellom hver gang vi hadde det, takk og lov, for influensa er tøft! Håper det blir bedre snart :Heartred :shy:
Har tenkt tanken om Corona også, fikk du diaré og kvalme? Har faktisk ikke giddet å ta en test. Urinveisinfeksjon har gått over, drikker 2 liter vann med sitron så går det over. Tror jeg fikk det pga tur med bikkja i -10 i bare thights :angelic: meg i et nøtteskall. Nei håper han ikke blir noe være, skulle ikke tro det heller siden han sier han har følt seg dårlig samtidig som meg helle veien.

Back
Topp