Fra 3kløver til 4kløver

PP6, CD17, 4DPO:

Har mensen smerter/ømhets følelse i livmoren. Og når jeg nøys så gjorde det vondt. Føler det er alt for tidlig til å være noe. Hadde eggløsning smerter tidlig på tirsdag, kan evt vært at eggløsning kom før om smertene etterpå? 4 DPO er i hvert fall veldig tidlig Men, måtte spørre ChatGPT og fikk det svaret her:

Øm i livmoren 4 dager etter eggløsning:

Ømhet i livmoren eller området rundt kan ha flere årsaker, spesielt rundt 4 dager etter eggløsning. Her er noen mulige forklaringer:

1. Eggløsning og lutealfasen

• Etter eggløsning begynner kroppen å produsere progesteron, som kan føre til lett oppblåsthet, ømhet eller kramper i livmorområdet. Dette er en naturlig del av lutealfasen (tiden etter eggløsning).

2. Implantasjonsprosess

• Hvis befruktning har skjedd, kan det være at egget begynner å bevege seg mot livmoren for implantasjon. Dette skjer typisk rundt dag 6-12 etter eggløsning, men enkelte kan merke tidlige tegn allerede før dette, som ømhet.

3. Hormonsvingninger

• Svingninger i hormonene kan føre til at livmoren føles mer sensitiv eller øm.

4. Cyster eller annen gynekologisk tilstand

• Noen ganger kan ømhet etter eggløsning skyldes en corpus luteum-cyste (som dannes etter eggløsning), endometriose eller andre underliggende tilstander.

Når bør du oppsøke lege?

Hvis ømheten er veldig intens, varer i flere dager uten lindring, eller er ledsaget av andre symptomer som feber, uvanlig utflod eller blødning, bør du kontakte en lege for videre vurdering.

Har du flere detaljer eller spørsmål om symptomene dine?

Så spennende! Merker du mer symptomer denne måneden etter Letrozol?

Mulig du skrev noe om det, men tok du dem morgen eller kveld?

Så spennende! Merker du mer symptomer denne måneden etter Letrozol?

Mulig du skrev noe om det, men tok du dem morgen eller kveld?
Ble veldig trøtt, altså sånn ekstremt trøtt. Så har tømt ned på med kaffe. Har egentlig kutta den, men denne jule mnd så har det vært veldig nødvendig. Stopp fra i dag :) Også mye murringer i korsryggen. Har ikke merket det før i forbindelse med eggløsning.

Så spennende! Herlighet, teller ned dagene med deg :laughing002 :hilarious:
Sitter og følger med på deg jeg også. Er spent på den sæd prøven dere skal ta også. Håper Letrozol gjør susen. Jeg har så lite troa pga dårlig aksjelegging selv om det kun skal 1 sædcelle til

Fant noe interessant på IG om Letrozol og høy BMI.
Letrozol er mere effektiv for mennesker med høy BMI

Letrozole er et legemiddel som gis til folk for å fremkalte eggløsning.

I en studie i 2011 ble 90 personer gitt Letrozol etterfulgt av en IUI. Studien sammenlignet graviditetsrater mellom de med en BMI på under 30 og de med en BMI på over 30.

Studien viste at svangerskap skjedde hos 10,4 % av pasientene med lavere BMI og hos 18,2 % av pasientene med høyere BMI, og at oddsen økte med BMI.

Kilde:

Vedlegg

• IMG_0007.jpeg
    IMG_0007.jpeg
    153,5 KB · Visninger: 5
PP6, CD18, 5DPO… TESTETØS!?!

Definitivt! Føler jeg har store issues når det kommer til å teste. Det bare klør i helle kroppen etter å tisse på en kopp og se på strimmelen som blir negativ etterpå :laughing001 Men, det skal sies at i dag har jeg hatt mye murringer i korsryggen så er veldig spent på de neste dagene! Er det endelig vår tur denne gangen? :Heartred
Blir jeg gravid nå, så er termin 19 september. Mine kjære tante barn som dessverre ikke er blant oss lenger er født 12 september. Så hadde det skjedd så hadde det vært veldig spesielt :love7

Vedlegg

• IMG_0003.jpeg
    IMG_0003.jpeg
    651,1 KB · Visninger: 12
PP6, CD8, 6DPO:

Hvilepulsen falt ned til 58, så definitivt ingen baby enda!
Den har alltid gått opp når jeg har vært gravid. Det har liksom alltid vært første sikre tegne på en graviditet. Så kommer til å vente med å teste til den viser tegn til baby i magen.

legger med HP fra da jeg ble gravid med minstemann og fra baby vi mistet i Juni.

Tok også en gravid Reading i går, er kjempe artig det. Bare syntes det var så lenge til om jeg skulle bli gravid i en av de mnd, men det er jo viktige datoer i graviditeten. Så om jeg er gravid nå så passer det bra egentlig. Legger med bilde av svangerskapets viktigste datoer :love7

Hei
Tusen takk for at du valgte meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne meldingen finner deg i god form og fylt med spenning over denne spesielle reisen! Det er virkelig en glede å gi deg denne lesningen, og jeg håper den gir klarhet og veiledning. Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere innsikt, ikke nøl med å ta kontakt når som helst.

Tidspunkt for unnfangelse eller fødsel

4 av Staver dukket opp i lesningen din, og denne er knyttet til stjernetegnet Tyren, som dekker månedene april og mai. 4 av Staver symboliserer feiring, harmoni og gleden ved å skape et fundament, noe som tyder på at dette tidspunktet vil være svært betydningsfullt i reisen din. Enten det markerer unnfangelse, en viktig milepæl, eller til og med fødselen av barnet ditt, vil denne sesongen føles som en tid med balanse og lykke for deg og familien din. Stol på skjønnheten i denne perioden, hvor alt faller på plass.

Kjønn på barnet ditt

Dronningen av Mynter dukket opp i lesningen din, og hun bærer en kjærlig og nærende feminin energi. Dette indikerer sterkt at du venter en liten jente! Dronningen av Mynter symboliserer stabilitet, omsorg og overflod, og reflekterer varmen og kjærligheten din datter vil bringe inn i livet ditt. Hennes energi føles rolig og harmonisk, og jeg får en følelse av at hun vil vokse opp til å verdsette familie, kreativitet og meningsfulle forbindelser.

Spirituelt symbol for barnet ditt

Barnet ditt er knyttet til jordbær, et søtt og gledelig symbol. Jordbær representerer kjærlighet, sødme og overflod og minner deg om det vakre båndet mellom deg og barnet ditt. Du kan legge merke til jordbær som dukker opp på uventede måter, enten i drømmer, som cravings eller i tilfeldige øyeblikk gjennom dagen. Når du ser dem, ta det som et kjærlig tegn fra barnet ditt, som forsikrer deg om deres tilstedeværelse og veiledning på denne reisen.

tusen takk for at du stolte på meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne lesningen gir klarhet, trøst og spenning mens du går videre på reisen din. Din lille jente bærer med seg en kjærlig og overflodsrik energi, og jeg kan føle den enorme gleden og oppfyllelsen hun vil bringe inn i livet ditt.

Hvis du noen gang har oppdateringer eller trenger ytterligere innsikt, er jeg alltid her for deg og vil gjerne høre hvordan alt utvikler seg. Jeg ønsker deg endeløs kjærlighet, styrke og lykke mens du fortsetter denne vakre veien til morsrollen.

Mye kjærlighet,

Ashlee

Vedlegg

• IMG_0020.jpeg
    IMG_0020.jpeg
    88,1 KB · Visninger: 13
  • IMG_0019.jpeg
    IMG_0019.jpeg
    93,6 KB · Visninger: 13
  • IMG_0021.jpeg
    IMG_0021.jpeg
    136,8 KB · Visninger: 10