Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

PP7, CD1:

Da blir det ny PP, spent på hva som skjer denne mnd. Har Eggløsning på venstre side, så håper masse på klaff.
Og med tanke på baby spådom jeg hadde så er denne mnd ganske lovende.
I går så fikk jeg masse jordebær som dukket opp på Facebook reels, også er April/mai 2 viktige mnd og etter hva jeg har sjekket så har jeg noen viktige Mål som kommer om jeg blir gravid nå. Håper virkelig denne spådommen stemmer for det hadde vært veldig hyggelig med en positiv test før 3 Februar. For det var termin datoen til lillefrøet vi mistet :Heartred
Altså denne gangen MÅ det jo skje! :woot:

Denna pp er det gullegget som slippes :smiley-angelic001 :love7 :smiley-bounce012

Haha! Tenk om det faktisk skjer nå. Da skal jeg reklamere for hun spåkona til absolutt alle :laughing002 :Heartred
Var å kjøpte saft i går også, tok 1 rød og en gul, sjekka den nå og det var jordebær saft. Haha, blir litt komisk :laughing002

Jeg håper sånn for deg :love7 :smiley-bounce012 :happy119 :chicken: :smiley-angelic001 hahah:laughing002

PP7, CD3:

Herregud som disse dagene snegler seg av gårde.. Føler de 3 siste dagen har vart i et år snart :laughing002
I dag veide jeg meg, en stund siden sist, er liksom ikke så glad i vekta i Jula, men ble overrasket før jeg har gått ned helle 3,6 kilo på en mnd.
Det kunne vært mere, men hvem fokuserer på vekta i Desember…
Har bestilt Q10 nå som jeg og mannen skal starte på, håper den er i postkassen snarest:love7

Vedlegg

• IMG_0496.jpeg
    IMG_0496.jpeg
    219,6 KB · Visninger: 50
Last edited:
PP7, CD3:

Herregud som disse dagene snegler seg av gårde.. Føler de 3 siste dagen har vart i et år snart :laughing002
I dag veide jeg meg, en stund siden sist, er liksom ikke så glad i vekta i Jula, men ble overrasket før jeg har gått ned helle 3,6 kilo på en mnd.
Har bestilt Q10 nå som jeg og mannen skal starte på, håper den er i postkassen snarest:love7
Det er jo kjempebra å gå ned såpass! Jeg var fornøyd med å ikke ha økt noenting :hilarious: med to sosiale treff med klassene til ungene (var med og arrangerte, stod for grøtlaging), to bursdagsfeiringer for minsten og jula generelt med all god mat (og riskrem, nam!) :hilarious:

Det er jo kjempebra å gå ned såpass! Jeg var fornøyd med å ikke ha økt noenting :hilarious: med to sosiale treff med klassene til ungene (var med og arrangerte, stod for grøtlaging), to bursdagsfeiringer for minsten og jula generelt med all god mat (og riskrem, nam!) :hilarious:
Haha, ja ble overrasket faktisk! Det er viktig og kose seg i jula :hilarious: Og det er jo kjempe bra at du ikke har lagt på deg. Ikke no er bedre en det, og med alt det som har skjedd med mye kos :Heartred Jeg har gomlet så mye sjokolade, fikk det i julegave i tillegg :laughing002 Jeg har nok vært litt bevist allikevel :laughing001

Haha, ja ble overrasket faktisk! Det er viktig og kose seg i jula :hilarious: Og det er jo kjempe bra at du ikke har lagt på deg. Ikke no er bedre en det, og med alt det som har skjedd med mye kos :Heartred Jeg har gomlet så mye sjokolade, fikk det i julegave i tillegg :laughing002 Jeg har nok vært litt bevist allikevel :laughing001
Den bevisstheten gjør mye :p :Heartred

PP7, CD3:

Dette er feil Q10, etter hva jeg har forstått. Det må være denne:
(Selvfølgelig den dyreste! Men er tilbud på sunkost nå)
Screenshot_20250111_192918_Samsung Internet.jpg

Så spennende at så mye fra spådommen kommer nå! Det MÅ jo være et tegn!??
Og vet du hva, i går sender venninnen min meg en snap av Jordbær i butikken :laughing002 Var litt artig. Håper virkelig at det er noe i det:Heartred

Mat som booster fertilitet:
Spennende! Håper det er noe i denne artikkelen, for både chiafrø, gulrot og avokado spiser jeg omtrent daglig :D Mye av det andre på listen er inntas også rimelig ofte. Krysser fingrene for deg fremover :happy:

Back
Topp