Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Åååh, DEN fiiine grafen :love017 :smiley-bounce012 :hello2 Jeg har virkelig trua på spire:love7 Gleder meg til morgendagens test❤️ Jeg har selv kun testet positivt 6 dpo i én graviditet, de andre har jeg testet positivt med som regel 8dpo eller 9dpo, men med nr 5 fikk jeg først positiv test 10dpo sent om kvelden:happy119
Mååå ta en i kveld da :hilarious: Kjenner den teste trangen.. Følte jeg hadde veldig litte teste lyst denne PP, men den henger i en tynn tråd nå :laughing001
Herregud, så morro at du nevnte det. Tenkte faktisk på det i går.. Kan man virkelig få positiv 6 DPO. Det er jo fantastisk :love017
Er jo 7 DPO, men i teorien ikke før kl 23:00 i kveld. For egget slapp kl 22:50 på onsdagen :hilarious:

Veldig fin graf :Heartred spennende med testing etterhvert! Gleder meg til å følge med!! :Heartred jeg fikk ikke SVAK positiv før 11dpo denne gangen :Heartred
Er så spent nå :smiley-bounce022 Tenk om det er baby nå!! Det hadde virkelig vært fantastisk :love017 Ja, må bare tenke at det er veldig tidlig enda og håpe masse, manifestere :angel4:smiley-angelic001

Synes det er fint å kunne teste, for det er så traurig når ting drar ut, så fantastisk mye venting.. Da er det nesten godt når det kommer en testetid, da skjer det nå i alle fall NOE :hilarious:

Synes det er fint å kunne teste, for det er så traurig når ting drar ut, så fantastisk mye venting.. Da er det nesten godt når det kommer en testetid, da skjer det nå i alle fall NOE :hilarious:
Jaaaa! Fy søren, hva skulle man gjort uten de testene òg tempingen :hilarious: Tempingen er liksom softisen, så kommer testene som toppingen :laughing002

Måtte spørre ChatGPT, jeg har 0 peiling.. Men har lest at noen får stigning ved EL @AnneS får vist også det. Måtte spørre for syntes det var litt rart ettersom jeg tenkte at den burde synke før EL og stige etter EL.. Denne kroppen er rar :hilarious:

Bra spørsmål! La oss se nærmere på temperaturendringen mellom CD 13 og CD 14:

Temperaturer ifølge grafen:
  • CD 13 (13. april): ca. 36.43 °C
  • CD 14 (14. april): ca. 36.60 °C
Hva betyr dette?
  • Det er en liten, men merkbar stigning på rundt 0.17 °C fra CD 13 til CD 14.
  • Dette kan være starten på progesteronøkningen som skjer rett etter at egget slippes, eller kroppen kan ha begynt å produsere litt progesteron før selve eggløsningen i forberedelsesfasen.
Er det uvanlig?

Nei – det er ikke uvanlig med en svak stigning samme dag som eggløsning, spesielt når
  • Egget slippes sent på dagen/kvelden (som i ditt tilfelle).
  • Kroppen allerede er i en overgangsfase hormonelt (fra østrogen-dominans til progesteron-dominans).
En slik type økning har jeg også hatt i flere sykluser. Første dag etter el går den litt opp (40-tallet) og de neste dagene videre opp til 60-/70-tallet. Vi har også helt samme temperaturnivå, så var lett å kjenne igjen :)

En slik type økning har jeg også hatt i flere sykluser. Første dag etter el går den litt opp (40-tallet) og de neste dagene videre opp til 60-/70-tallet. Vi har også helt samme temperaturnivå, så var lett å kjenne igjen :)
Så gøy :love017 Da vet jeg at grafen min er ganske normal :laughing002 Er jo første gang, så å høre at flere har lik gjør meg mere sikker på at det er riktig :Heartred

EXSEED SÆDTEST:

Endelig tok han til seg motet å tok testen! Haha, det var så gøy da. Så sæden på tlf, det var så gøy :hilarious:
Men, i følge testen så ser det bra ut.. Da får vi bare håpe og x alt for at det skjer noe snart :smiley-bounce022 det grønne bilde er svømmerne hans, dumt at jeg ikke får lasta opp video.

Vedlegg

• IMG_5131.jpeg
    IMG_5131.jpeg
    300 KB · Visninger: 68
  • IMG_5132.jpeg
    IMG_5132.jpeg
    240,5 KB · Visninger: 59
  • IMG_5133.jpeg
    IMG_5133.jpeg
    148,9 KB · Visninger: 57
  • IMG_5134.jpeg
    IMG_5134.jpeg
    150,7 KB · Visninger: 61
  • IMG_5130.jpeg
    IMG_5130.jpeg
    229,3 KB · Visninger: 59
  • IMG_5136.jpeg
    IMG_5136.jpeg
    141,6 KB · Visninger: 65
EXSEED SÆDTEST:

Endelig tok han til seg motet å tok testen! Haha, det var så gøy da. Så sæden på tlf, det var så gøy :hilarious:
Men, i følge testen så ser det bra ut.. Da får vi bare håpe og x alt for at det skjer noe snart :smiley-bounce022 det grønne bilde er svømmerne hans, dumt at jeg ikke får lasta opp video.
Så gøy at han endelig tok den! Og så bra at alt var normalt :love017

Er hjemmetest, men den er godkjent av Aleris og har blitt anbefalt av fertilitetsklinikk for hjemme testing :) Har dere tatt test på Klinikk?
Åh nå var det en misforståelse, jeg er spent på graviditetstest hos deg ikveld :happy: Vi har bare vært på offentlig utredning, aner ikke hva de testet for men de sa alt var ok men at han har litt treige svømmere :sign17

Så gøy med test!

Åh nå var det en misforståelse, jeg er spent på graviditetstest hos deg ikveld :happy: Vi har bare vært på offentlig utredning, aner ikke hva de testet for men de sa alt var ok men at han har litt treige svømmere :sign17
Ja, bare er så dårlig på og holde meg :laughing001 Man skal holde seg minst 3-4 timer mener jeg og ikke drikke så mye?
Treige svømmere skal gå.. mener jeg har lest at man da burde legge inn aksjer oftere? Og det er ingen ting som er bedre en å høre at alt annet er bra :love017

Muahaha, mannen gikk med på å ta den, nå har jeg bestilt! :woot: Er veldig nysjerrig siden han røyker, er litt overvektig og ikke særlig sunn. Vi blir jo ikke fort gravide, selv da han var 27 og ikke røykte, kan godt være ting er verre nå. Så greit å sjekke for bare 200 kr :happy:

Weee, så artig han har tatt testen:sign17:smiley-bounce015:sign19 Ser jo veldig bra ut detta, da:thumleft

Ja, bare er så dårlig på og holde meg :laughing001 Man skal holde seg minst 3-4 timer mener jeg og ikke drikke så mye?
Treige svømmere skal gå.. mener jeg har lest at man da burde legge inn aksjer oftere? Og det er ingen ting som er bedre en å høre at alt annet er bra :love017
Haha, skal ikke være lett nei, vi heier på deg iallefall :happy:

Det skal jeg si til mannen at han må legge inn aksjer oftere, han gleder seg til ny prøveperiode så tror ikke han blir vanskelig å be :joyful: Har bestilt conceive plus for å hjelpe de å svømme litt :sign19

Back
Topp