PP10, CD18, 4DPO..
Var så dum å kjøpe meg ny spådom da.. Herregud er jo veldig alternativ og tror på sånt. Er jo bare teit, for er jo ikke alltid sånt stemmer i det helle tatt.. Men, siste spådom sa April/Mai, nå ble det August/September med tall.. Tall 16-24 kan jo kanskje komme med nå om jeg hadde blitt gravid, eggløsning den 16 og kanskje svak positiv 24.. Nei div får se, også får jeg bare ta det med en klype salt og slutte å være så forbanna beliver
Hei
Tusen takk for bestillingen og for å sende bildet ditt. Jeg er takknemlig for muligheten til å få kontakt med energien din og dele denne lesningen med deg. Jeg håper det gir deg klarhet, trøst og en følelse av spenning når du går fremover.
Tidsramme for unnfangelse eller fødsel
Kortet jeg trakk for deg er Ridderen av pentacles, som er assosiert med stjernetegnet Jomfruen, og peker på månedene august til september som viktige i reisen din. Dette kortet har en stabil og jordet energi, noe som antyder at dette neste kapittelet kan utfolde seg tålmodig og bevisst, men med en sterk følelse av sikkerhet. Enten det er unnfangelse, bekreftelse av graviditet eller fødsel, skiller denne perioden seg ut som meningsfull.
Kjønn på babyen din
Kortet som trekkes for kjønn er The World, som representerer fullføring, helhet og feminin energi. Dette peker på at det kommer en jente. Energien hennes føles balansert, klok og følelsesmessig i harmoni fra en veldig ung alder. Hun kan komme inn i livet ditt med en fredelig, gammel sjel tilstedeværelse, og et hjerte som bringer familien din full sirkel.
Åndens babyskilt
Ditt åndsbaby-tegn er reven. Rever symboliserer tilpasningsevne, intelligens og en mild, men leken tilstedeværelse. Hvis du begynner å legge merke til rever i bøker, kunstverk, drømmer eller hverdagsliv, ta det som et tegn på at datterens ånd er i nærheten og veileder deg forsiktig.
Betydelige tall
Tallene som kommer frem for deg er 16, 24, 19, 7, 13 og 5. Disse kan kobles til viktige datoer på reisen din, for eksempel unnfangelse, testdager, avtaler eller til og med fødselsdatoer. Du kan også legge merke til at disse tallene dukker opp rundt deg som subtile bekreftelser fra din åndsbaby.
Graviditetssymptomer
Noen av de tidligste symptomene som kom gjennom intuitivt er hodepine, kvalme og tretthet. Disse kan dukke opp før andre tegn og kan føles som kroppens måte å fortelle deg at noe nytt begynner.
Ønsker deg kjærlighet og lys mens du går fremover. Babyens ånd føles nær og klar, og jeg er så glad for å ha kontakt med deg. Jeg håper du får en fantastisk dag!
Varmt,
Ashlee
Men, kan si at jeg er veldig positiv til DPO dagene, har så ekstremt ømme Pupper og tempen er høy. Så da fungerer ting som det skal