Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk[emoji1][emoji7]Sååå fin [emoji173]️
Takk[emoji1][emoji7]Nydelig [emoji173]
Godt du blir fulgt opp! [emoji4]Endelig er man i gang med blodprøver (gallesyre og leververdier). Må følges opp siden jeg fikk alvorlig svangerskapskløe forrige gang. Håper så inderlig at det holder seg i sjakk denne gangen[emoji108]
I dag begynner også behandling hos manuellterapeut. Håper det hjelper for en kranglete rygg [emoji4]
Så bra at glukosebelastningstesten gikk fint! [emoji4] Håper å få vaksinen selv i samme slengen i neste uke når jeg skal ta glukosebelastningstesten.Glukosebelastning i dag og den kunne ikke vært mer perfekt ifølge legen[emoji108] Har også fått årets influensavaksine. Er tilbake på jobb igjen, men må nok se an uka og formen. Må nok tenke mer på meg selv fremover og evt gå ned i stillingsprosent [emoji5]
Veldig glad for det[emoji5] Det regner jeg med at du får[emoji108] Blir roligere dager på jobben, så krysser fingrene for at det hjelper[emoji4]Så bra at glukosebelastningstesten gikk fint! [emoji4] Håper å få vaksinen selv i samme slengen i neste uke når jeg skal ta glukosebelastningstesten.
Lurt å ta hensyn til formen og den lille i magen. Håper det ordner seg med lavere stillingsprosent hvis du trenger det! [emoji4]
26+0 [emoji173]
Ny uke og i dag er det 100 dager igjen til termin! Tiden flyr![emoji32]
Frøkna tumler rundt som bare det og sparkene blir stadig sterkere [emoji4][emoji108]