Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 små dager til OUL [emoji108] Gleder meg skikkelig, selv om vi med 90% sikkerhet vet hva det blir så er det alltid gøy å se og høre den lille[emoji173][emoji173] Nærmer seg halvveis også. Tar fortsatt ingenting for gitt og hver dag og uke tar jeg som en seier[emoji173][emoji173]
Tusen takk for det [emoji4]Så stas med OUL denne uken!
Masse lykke til!!
Takktakk[emoji4] Gleder meg til det[emoji7]Lykke til på OUL. Blir stas å få se den lille igjen! [emoji173]
3 små dager til oul[emoji7][emoji173] Gleder meg sånn til å se lillesøster igjen[emoji1] Kjenner hun mer og bedre for hver dag, men er noe med å se dette lille mennesket som forandrer kropp og psyke totalt i 9 måneder[emoji7]
Det har vi[emoji1][emoji108] Blir spennende[emoji4]OUL samme dag vi
I morgen er OUL[emoji1] Gleder meg skikkelig til å se lille frøkna og få bilder av hun[emoji173][emoji173]
I lige måde[emoji4][emoji4]Lykke til!!
[emoji4][emoji4][emoji108]Gleder meg til oppdatering om OUL i dag! [emoji4][emoji7]
Tusen takk[emoji4] Jeg får god oppfølging med samtale hver 4.uke denne gangen[emoji4][emoji108]Gratulerer med ny uke! [emoji2]
Håper du har noen som hjelper deg litt med angsten. [emoji173]