Fra 3 til 4 med angsten på skuldrene

Lille snuppa i dag[emoji4] Ble satt til 01.02.18 [emoji173]
b410a439df6f3d9cd138edf4f05ea7e4.jpg
 
Sååå fin ❤️
 
Endelig er man i gang med blodprøver (gallesyre og leververdier). Må følges opp siden jeg fikk alvorlig svangerskapskløe forrige gang. Håper så inderlig at det holder seg i sjakk denne gangen[emoji108]
I dag begynner også behandling hos manuellterapeut. Håper det hjelper for en kranglete rygg [emoji4]
 
Endelig er man i gang med blodprøver (gallesyre og leververdier). Må følges opp siden jeg fikk alvorlig svangerskapskløe forrige gang. Håper så inderlig at det holder seg i sjakk denne gangen[emoji108]
I dag begynner også behandling hos manuellterapeut. Håper det hjelper for en kranglete rygg [emoji4]
Godt du blir fulgt opp! [emoji4]
 
En tårevåt kontroll hos jordmor i dag, men blir godt ivaretatt[emoji173]
Hjertet til frøkna slo som bare det og hun sparket godt [emoji1][emoji108] Også har jeg en fin og sakte vektkurve. Kun gått opp 4kg til nå, ikke hørt noe om blodprøvene enda så håper det ikke er noe utslag på de[emoji4]
 
Magen vokser som bare det og frøkna er ett skikkelig nattdyr blitt[emoji85] Sparker og beveger seg jevnt over hele dagen, men når jeg skal legge meg er det disco! Så i morgen skal mor ut å kjøpe seg bb hugme[emoji108]
c9c201bc391c6536d6fcf9247c3cd870.jpg
 
Uke 23 er her[emoji108]

Men jeg er så sliten... De siste dagene har vært så tunge, får ikke energi i kroppen uansett.. Tror jeg må høre på kroppen nå og sette ned tempoet rett og slett[emoji108]
 
Ny uke[emoji322]

Svangerskapskontroll i dag og alt stod bra til med frøkna[emoji173] Hjertet banket kjempe fint og hun svarte bra når legen klemte på magen min[emoji4] Symfysemålene ligger også midt på skalaen[emoji108] Bare mor blir bedre nå så er alt fint[emoji4][emoji108]
 
I dag har jeg vært så sulten! Etter hvert måltid eller mellommåltid så har jeg blitt sulten igjen etter 5 minutter.. Nesten litt slitsomt! [emoji85] Håper jeg ikke er like sulten i morgen [emoji23]
 
Glukosebelastning i dag og den kunne ikke vært mer perfekt ifølge legen[emoji108] Har også fått årets influensavaksine. Er tilbake på jobb igjen, men må nok se an uka og formen. Må nok tenke mer på meg selv fremover og evt gå ned i stillingsprosent [emoji5]
 
Glukosebelastning i dag og den kunne ikke vært mer perfekt ifølge legen[emoji108] Har også fått årets influensavaksine. Er tilbake på jobb igjen, men må nok se an uka og formen. Må nok tenke mer på meg selv fremover og evt gå ned i stillingsprosent [emoji5]
Så bra at glukosebelastningstesten gikk fint! [emoji4] Håper å få vaksinen selv i samme slengen i neste uke når jeg skal ta glukosebelastningstesten.

Lurt å ta hensyn til formen og den lille i magen. Håper det ordner seg med lavere stillingsprosent hvis du trenger det! [emoji4]
 
Så bra at glukosebelastningstesten gikk fint! [emoji4] Håper å få vaksinen selv i samme slengen i neste uke når jeg skal ta glukosebelastningstesten.

Lurt å ta hensyn til formen og den lille i magen. Håper det ordner seg med lavere stillingsprosent hvis du trenger det! [emoji4]
Veldig glad for det[emoji5] Det regner jeg med at du får[emoji108] Blir roligere dager på jobben, så krysser fingrene for at det hjelper[emoji4]
 
26+0 [emoji173]
Ny uke og i dag er det 100 dager igjen til termin! Tiden flyr![emoji32]
Frøkna tumler rundt som bare det og sparkene blir stadig sterkere [emoji4][emoji108]
 
26+0 [emoji173]
Ny uke og i dag er det 100 dager igjen til termin! Tiden flyr![emoji32]
Frøkna tumler rundt som bare det og sparkene blir stadig sterkere [emoji4][emoji108]

Gratulerer med ny uke :D
 
Back
Topp