Fotokonkurransen - SE HVEM SOM VANT

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Hahaha, at det går an å freake så fullstendig ut av KONSTRUKTIV kritikk! Det er for meg helt utrolig... Latterlig! Må si jeg flirer godt her, dette var dagens! :D
Ja virkelig :p

Men hvis du leser innleggene med skikkelig sint stemme så skjønner jeg :p
Men hvorfor gidde det da, leser man de som vanlig så ser man jo at det blir bare en merkelig reaksjon :)

Wow!
Litt krydder i hverdagen det her, nesten som gode, gamle krigsdager :p ;)

Fra spøk til alvor ; det var ikke dette bildet jeg stemte frem som vårt bidrag, ingen av dem faktisk, og jeg har egentlig ikke tenkt noe mer over bildene etter at jeg kjapt var innom og stemte på det jeg syntes var finest.

men selvfølgelig skal det ikke være med, det tror jeg alle er enig i.

Men jeg synes det er synd at det ikke er flere bildebidrag fra flere forum jeg, da hadde det vært enda mer spennende:)

Ja virkelig :p

Men hvis du leser innleggene med skikkelig sint stemme så skjønner jeg :p
Men hvorfor gidde det da, leser man de som vanlig så ser man jo at det blir bare merkelig :)

Ja, jeg leste det med ganske "open mind", og det fremstår som sagt for meg som latterlig! Jeg flira og flira, kan ikke skjønne åssen det går å ta seg så nær av litt konstruktiv kritikk. Det er vanskelig i 2013 å si sin mening uten at det vri's om til at du hater og dømmer noen! Folk er jo så nærtagne at halleluja! Men god underholdning er det jo :D

Fra æffån ;)

Wow!
Litt krydder i hverdagen det her, nesten som gode, gamle krigsdager :p ;)

Fra spøk til alvor ; det var ikke dette bildet jeg stemte frem som vårt bidrag, ingen av dem faktisk, og jeg har egentlig ikke tenkt noe mer over bildene etter at jeg kjapt var innom og stemte på det jeg syntes var finest.

men selvfølgelig skal det ikke være med, det tror jeg alle er enig i.

Men jeg synes det er synd at det ikke er flere bildebidrag fra flere forum jeg, da hadde det vært enda mer spennende:)

Ja, det er ikke forum uten litt krydder :p

Hadde vært veldig gøy om flere furum hadde blitt med ja! så hadde det vært flere å velge mellom :)

Ja, jeg leste det med ganske "open mind", og det fremstår som sagt for meg som latterlig! Jeg flira og flira, kan ikke skjønne åssen det går å ta seg så nær av litt konstruktiv kritikk. Det er vanskelig i 2013 å si sin mening uten at det vri's om til at du hater og dømmer noen! Folk er jo så nærtagne at halleluja! Men god underholdning er det jo :D

Fra æffån ;)
Ikke sant :p
Jeg har og lest det open mind, derfor jeg har stilt de spm jeg har for jeg klarer ikke skjønne hvordan ting tolkes :p
Men godt å ha noe å le av :D

Jeg vil bare si beklager så mye til moderator Jeanett for at dette endte opp som en helt sinnsvak diskusjon. Jeg ønsket som sagt bare å informere om at dette bildet ser lånt/stjelt ut sånn at det ikke mottar ufortjente stemmer.

Neste gang sender jeg PM til deg. Lover :)

Ja, det vil jeg si :p haha :p

Men for å passe på at du ikke blir fornærmet så var det helheten og alle reaksjonene som gjør at jeg kanskje lever ett par år ekstra :p

Da får jeg takk det samme :p

Overhode ikke fornærmet ;) Dette er et forum, så selv om jeg diskuterer tar jeg det i bunn og grunn som underholdning! ;) Men er moro å diskutere da ;)

Jeg vil bare si beklager så mye til moderator Jeanett for at dette endte opp som en helt sinnsvak diskusjon. Jeg ønsket som sagt bare å informere om at dette bildet ser lånt/stjelt ut sånn at det ikke mottar ufortjente stemmer.

Neste gang sender jeg PM til deg. Lover :)
Tror Jeanett kommer til å ha det moro med å lese gjennom diskusjonen jeg :-P dem måååå jo elske når det er litt action dem moderatorene og!?!?!?:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da får jeg takk det samme :p

Overhode ikke fornærmet ;) Dette er et forum, så selv om jeg diskuterer tar jeg det i bunn og grunn som underholdning! ;) Men er moro å diskutere da ;)
Hva hadde vell ett forum vært uten diskusjoner :)
Selvfølgelig så lenge man holder seg til temaet og ikke går på personene ;)

Jeg har faktisk helt ærlig ikke sett adressen nederst på bildet. Bare vært fra mobilen. Men jeg syntes det så redigert ut da jeg så det første gangen, men tenkte egentlig ikke så mye mer over det.

Men er temmelig sikker på at det beror på en misforståelse av regler (evt. at hun ikke satt seg inn i reglene) av hun som la det ut, og jeg tror "alle" fra forumet er enige i at bildet selvfølgelig ikke skal få være med.
Enig:)
Dessuten har jo heller ikke Janet oppdaget det da hun la ut bildene her...;)
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Enig:)
Dessuten har jo heller ikke Janet oppdaget det da hun la ut bildene her...;)
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Tror Janet har mer enn nok å henge fingrene i her inne, til å studere bilder sånn som vi kan ;)

Mrn må jo si jeg syns det er rart at "alle" på det forumet har misforstått jeg da, siden de faktisk har stemt det frem og!!? Sorry, men det skurrer. . Men det er min mening; )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Min mening og.... tror det er andre tanker bak...

Back
Topp