Fotokonkurransen - SE HVEM SOM VANT

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
"Fotografen bak vinnerbildet mottar automatisk en premie"

Jaja, selvfølgelig er det noen som tolker det dithen at man bare kan plukke seg ut et kult bilde på nett, og få en lettvint premie ;)

•Autocorrect ftw•

Ikke noe vits i å bli frekk ;) Er ikke sikkert alle tok seg like god tid til å lese reglene! Og det burde man jo gjøre, men mener også at alle kan gjøre feil ;)

Ikke noe vits i å bli frekk ;) Er ikke sikkert alle tok seg like god tid til å lese reglene! Og det burde man jo gjøre, men mener også at alle kan gjøre feil ;)

Frekk...Jaha ja.
Da skal du få lov til å tro det ;)

Alle kan gjøre feil, men heeeele terminforumet?? Siden ingen sa ifra mener jeg ?? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mrn må jo si jeg syns det er rart at "alle" på det forumet har misforstått jeg da, siden de faktisk har stemt det frem og!!? Sorry, men det skurrer. . Men det er min mening; )

"alle" har faktisk ikke stemt på det bilde! Og vis man ser på det via mobil så må man virkelig granske bilde for å se teksten så syns det blir feil å for det første henge ut en person som tydeligvis ikke skjønte reglene for så å henge ut de i det forumet!

Alle kan gjøre feil, men heeeele terminforumet?? Siden ingen sa ifra mener jeg ?? ;)

Men hele terminforumet har nok ikke stemt ;) Så er ikke alle som har sett det! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så det før noen påpekte det her! Det fikk 16 stemmer før det ble påpekt så jeg er absolutt ikke den eneste!

Må bare si at HELE terminforumet Juni 12 har gjort en bommert der i så fall. Er jo de som har nominert bildet. Inkludert deg.

Men hele terminforumet har nok ikke stemt ;) Så er ikke alle som har sett det! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så det før noen påpekte det her! Det fikk 16 stemmer før det ble påpekt så jeg er absolutt ikke den eneste!

Enig! Jeg har ikke lagt merke til noen nettadresse på det bildet, og at junijentene har "vært med på det" blir for dumt å si. Selvfølgelig skal man ha tatt bildet selv for å kunne vinne!

"alle" har faktisk ikke stemt på det bilde! Og vis man ser på det via mobil så må man virkelig granske bilde for å se teksten så syns det blir feil å for det første henge ut en person som tydeligvis ikke skjønte reglene for så å henge ut de i det forumet!
Ikke ser man avstemningen fra mobil heller ;)
Ergo, man må på nettleser for å stemme og da ser man bildet større :)

henger ikke ut noen jeg... Men synes det er RART at ikke EN ENESTE person som har vært inne og stemt har sett at dette bildet ikke er tatt av brukeren? Da er det noe som skurrer, sorry, men sånn er det bare.. DU mener det tydeligvis er helt greit... MEn regler er brutt, og nå er det piggene ut med en gang fra dere fordi det er dere som har gjort en 'feil' eller jukset (hva som har skjedd driter jeg egentlig i - om det var med vilje eller uvitende, bildet har ikke noe i konkurransen å gjøre...)

henger ikke ut noen jeg... Men synes det er RART at ikke EN ENESTE person som har vært inne og stemt har sett at dette bildet ikke er tatt av brukeren? Da er det noe som skurrer, sorry, men sånn er det bare.. DU mener det tydeligvis er helt greit... MEn regler er brutt, og nå er det piggene ut med en gang fra dere fordi det er dere som har gjort en 'feil' eller jukset (hva som har skjedd driter jeg egentlig i - om det var med vilje eller uvitende, bildet har ikke noe i konkurransen å gjøre...)

Piggene ute? Må da få lov til å svare? Ikke har jeg da vært ufin heller!

Enig! Jeg har ikke lagt merke til noen nettadresse på det bildet, og at junijentene har "vært med på det" blir for dumt å si. Selvfølgelig skal man ha tatt bildet selv for å kunne vinne!
Bra du er enig i at det ikke burde vinne da hvertfall... Men at ingen har sett nettadressen nederst er jo litt merkelig da, jeg er inne via appen på tlf, og det var ikke noe problem å se, og når bildet i tillegg er SÅ typisk ''wallpaper'' - bilde som jeg kaller det, burde det vel vært noen som enset det..!?

Neid
Piggene ute? Må da få lov til å svare? Ikke har jeg da vært ufin heller!
Siden dere fra samme terminforumet er ute og forsvarer med en gang, og kaller bl.a. Thea frekk for at ho kommer med sin mening, og at jeg henger ut..? Det vil jeg si å ha litt pigger ja....

Ikke ser man avstemningen fra mobil heller ;)
Ergo, man må på nettleser for å stemme og da ser man bildet større :)
Jeg stemte via min mobil! Så ergo går det ann fordi man kan velge å gå inn på babyverden via nettleser på mobil! Noe som også er et valg inne på bv appen!

Neid

Siden dere fra samme terminforumet er ute og forsvarer med en gang, og kaller bl.a. Thea frekk for at ho kommer med sin mening, og at jeg henger ut..? Det vil jeg si å ha litt pigger ja....

Det handlet ikke om meningen hennes, men måten hun skrev det på! Skal jeg bare drite i alle som er fra terminforumet mitt da?

Mitt største problem er at dere henger ut noen! De som fant ut dette kunne like greit sendt en pm til janet så ville hun garantert ordnet det!
Har gjort det noen ganger her og syns det er en mye bedre løsning!

Bra du er enig i at det ikke burde vinne da hvertfall... Men at ingen har sett nettadressen nederst er jo litt merkelig da, jeg er inne via appen på tlf, og det var ikke noe problem å se, og når bildet i tillegg er SÅ typisk ''wallpaper'' - bilde som jeg kaller det, burde det vel vært noen som enset det..!?

Jeg vet ikke hva wallpaper er, men jeg skal innrømme at jeg innerst inne lurte på om det bildet faktisk var fotografert av den det gjelder ( uten at jeg la merke til nettadressen, jeg ser bare en strek selv fra pc, mulig jeg må sjekke synet :p). Dumt av meg å ikke gjøre noe med det kanskje, men jeg regnet jo med at folk som deltar bruker bilder de selv har tatt.

Måtte sjekke fra appen, ved å trykke på det, og jeg ser teksten nede på bildet ;)
Når man vet om det ja, vis man ikke vet det er der så er det jo en annen sak!
Man legger som regel ikke merke til slike ting

Back
Topp