Fotokonkurransen - SE HVEM SOM VANT

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Måtte sjekke fra appen, ved å trykke på det, og jeg ser teksten nede på bildet ;)

Nå er det jo veldig greit, for nå vet jeg hva jeg skal se etter ;) Men er fullstendig enig i at bildet ikke skal være med!

Er det disse tre som ble valgt ut ifra alle terminforumene ? La inn bilder og fikk flest likes, men ante ikke hva som skjedde videre. Valgte moderatorene ? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det handlet ikke om meningen hennes, men måten hun skrev det på! Skal jeg bare drite i alle som er fra terminforumet mitt da?
Skrev hun så frekt da..?
Hvor har du fått det for deg at du skal drite i dem? Har jeg hentydet til noe slikt..? Synes bare det er noe som skurrer med hele greia, at ikke en av dere liksom har lagt merke til at noe er rart med bildet, og sagt ifra... I det minste til personen som har lagt ut bildet sik at denne personen kunne slettet det, og byttet til et hun har tatt selv... Men det er vel for mye forlangt tydeligvis...

Mitt største problem er at dere henger ut noen! De som fant ut dette kunne like greit sendt en pm til janet så ville hun garantert ordnet det!
Har gjort det noen ganger her og syns det er en mye bedre løsning!
Måtte lese hele tråden en gang til, og klarer ikke se uthenging. Ser dere nevner det, men ser ikke at det blir gjort.

Mitt største problem er at dere henger ut noen! De som fant ut dette kunne like greit sendt en pm til janet så ville hun garantert ordnet det!
Har gjort det noen ganger her og syns det er en mye bedre løsning!

Jeg valgte å gjøre stemmere oppmerksom på at det er et stjelt bilde, sånn at ikke det får eks antall ufortjente stemmer, som heller kunne blitt brukt på et bilde som fortjener å vinne.
Jeg har null peiling på hvem som har lagt det inn i konkurransen, og jeg driter fullstendig i det også.

Når man vet om det ja, vis man ikke vet det er der så er det jo en annen sak!
Man legger som regel ikke merke til slike ting
ingen av oss som har sett det visste om det? Men likevel så vi det..?

Jeg valgte å gjøre stemmere oppmerksom på at det er et stjelt bilde, sånn at ikke det får eks antall ufortjente stemmer, som heller kunne blitt brukt på et bilde som fortjener å vinne.
Jeg har null peiling på hvem som har lagt det inn i konkurransen, og jeg driter fullstendig i det også.
du hengte ikke ut noen som jeg kan se ;)

Skrev hun så frekt da..?
Hvor har du fått det for deg at du skal drite i dem? Har jeg hentydet til noe slikt..? Synes bare det er noe som skurrer med hele greia, at ikke en av dere liksom har lagt merke til at noe er rart med bildet, og sagt ifra... I det minste til personen som har lagt ut bildet sik at denne personen kunne slettet det, og byttet til et hun har tatt selv... Men det er vel for mye forlangt tydeligvis...

Å herregud! Blir vel litt vel dramatisk å mene at hele juni har konspirert sammen for å vinne denne konkurransen? ? Nei, så fine premier er det ikke :p Men men... Dere får tro det dere vil!

Når man vet om det ja, vis man ikke vet det er der så er det jo en annen sak!
Man legger som regel ikke merke til slike ting
I en fotokonkurranse så ser man på detaljer ;) iallefall er jeg vant til det ;)

Å herregud! Blir vel litt vel dramatisk å mene at hele juni har konspirert sammen for å vinne denne konkurransen? ? Nei, så fine premier er det ikke :p Men men... Dere får tro det dere vil!
Det har jeg da ikke påstått heller... vet ikke hvem som er dramatiske her jeg.... Noe på samvittigheten kanksje?? ;) hehe..

Og det leste du ut fra dette?
Når det kom fram at ikke alle hadde stemt på det ble jo den lagt død.

Det har jeg da ikke påstått heller... vet ikke hvem som er dramatiske her jeg.... Noe på samvittigheten kanksje?? ;) hehe..
Rart hva man kan lese hvis man vil ;)
Når det kom fram at ikke alle hadde stemt var jo den grei, vi kan jo ikke vite om alle stemte hvor og på hvem. Vi ser jo kun disse tre bildene ;)

Og det leste du ut fra dette?
Når det kom fram at ikke alle hadde stemt på det ble jo den lagt død.

At ingen av oss hadde sagt i fra til den som la inn bildet? Var jo så rart at ingen av oss hadde sagt i fra

Det skal ikke så mye til for å finne ut at dere mener at dere lett kan dra i land konkurransen denne gangen også ;) Om det er konspirasjon eller ikke, driter jeg i, men fra nå av blir det null sjangs for juks. Jeg orker ikke mer juks i disse konkurransene. Så jeg kommer i allefall til å være litt på vakt. Det vil nok flere være også.

Og drit i å kommentere om at det er rettet mot juni 2012, for det er en advarsel til ALLE som prøver å vinne med juks.

At ingen av oss hadde sagt i fra til den som la inn bildet? Var jo så rart at ingen av oss hadde sagt i fra
Og da kom konspirasjon inn hvor?
Mange ser jo den teksten, og at hun undres over at ingen så det er jo naturlig.

Det skal ikke så mye til for å finne ut at dere mener at dere lett kan dra i land konkurransen denne gangen også ;) Om det er konspirasjon eller ikke, driter jeg i, men fra nå av blir det null sjangs for juks. Jeg orker ikke mer juks i disse konkurransene. Så jeg kommer i allefall til å være litt på vakt. Det vil nok flere være også.

Og drit i å kommentere om at det er rettet mot juni 2012, for det er en advarsel til ALLE som prøver å vinne med juks.
Signerer bare denne jeg..... Begynner å bli for mye dritt på konkurranser, ser ikke vitsen med å vinne hvis man skal jukse seg til det...!

Jeg har faktisk helt ærlig ikke sett adressen nederst på bildet. Bare vært fra mobilen. Men jeg syntes det så redigert ut da jeg så det første gangen, men tenkte egentlig ikke så mye mer over det.

Men er temmelig sikker på at det beror på en misforståelse av regler (evt. at hun ikke satt seg inn i reglene) av hun som la det ut, og jeg tror "alle" fra forumet er enige i at bildet selvfølgelig ikke skal få være med.

Orker ikke diskutere mer :p Men en ting er vi enige i, man skal bruke bilder man selv har tatt! Er jo det som er sjarmen med slike konkurranser!

Back
Topp