Fotokonkurransen - SE HVEM SOM VANT

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Og den heldige vinneren ble April 2014 med 74 stemmer.

GRATULERER :)

Den heldige vinneren (fotografen) bak bildet må sende meg en epost på janet.usken@sandviks.com med navn og adresse.

Klikk "LIKER" på det bildet nedenfor som du synes skal vinne denne runden!
Temaet denne måneden var "VANN".

Bildet med flest "LIKER" vinner. Dere kan stemme fra nå til og med mandag 26.aug kl.08.00.

Premier:
- Fotografen bak vinnerbildet vinner automatisk en premie.

- I tillegg vinner en annen bruker fra termingruppen en premie (trekkes blant de som har skravlet seg inn på Topp 100.)Klikk her for å se om DU ligger på topp 100!

Dette kan du vinne:

Premier som trekkes i august:

2042.png

En myk og behagelig babygym fra Teddykompaniet med en tykk beskyttende ring rund hele matten. Den tykke ringen fungerer som støtte for barnet når man skal trene på å løfte hodet. Fem morsomme figurer som henger i lekebøylen og som lager rangle og knitrelyder. Les mer om babygymmen her.

1 (1).png
Velg en leke for inntil 300 kr fra Teddykompaniet på nettbutikken kidsa.no.
Se kidsa.no sitt utvalg fra Teddykompaniet her!

Premiene leveres av kidsa.no:

kidsa-logo-180.png
Klikk her for å komme til kidsa.no sin facebookside!

Syns det er veldig rart om det bildet får lov å være med i konkurransen!?!?!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det er veldig rart om det bildet får lov å være med i konkurransen!?!?!

Det skal det sikkert ikke. Er nok noen som har misforstått litt, kan skje alle det! Janet ordner nok opp i det så fort hun ser det!

Det skal det sikkert ikke. Er nok noen som har misforstått litt, kan skje alle det! Janet ordner nok opp i det så fort hun ser det!
Håper det. Blir jo feil i en fotokonkurranse on man ikke har tatt bildet selv!! :-)

Ren logikk sier at i en fotokonkurranse, må du ha tatt bildet selv.
Og ifølge åndsverkloven, er det heller ikke lov å utgi/kopiere/rediger osv andres bilder som egne.

Så etter min mening, skal det godt gjøres å "misforstå" i en fotokonkurranse om hva bilder man kan bruke og ikke.

Og ifølge åndsverkloven, er det heller ikke lov å utgi/kopiere/rediger osv andres bilder som egne.

Så etter min mening, skal det godt gjøres å "misforstå" i en fotokonkurranse om hva bilder man kan bruke og ikke.

Hva med de som ikke kan alle lover da? Man må jo ikke kunne alle lover, og man må få lov å missforstå!

Hva med de som ikke kan alle lover da? Man må jo ikke kunne alle lover, og man må få lov å missforstå!
Nei, man må ikke kunne alle lover, men ærlig talt. Fotokonkurranse! LOGIKK kjære deg å bruke egne bilder! Hvem i alle dager har hørt om en konkurranse der en skal finne det kuleste bildet, som noen andre kan ha tatt, for å kunne vinne premie til seg selv?!

Nei, man må ikke kunne alle lover, men ærlig talt. Fotokonkurranse! LOGIKK kjære deg å bruke egne bilder! Hvem i alle dager har hørt om en konkurranse der en skal finne det kuleste bildet, som noen andre kan ha tatt, for å kunne vinne premie til seg selv?!

De fleste hadde vel i så fall valgt seg et bilde uten en nettadresse på?! Selv om du mener det er "åpenbart" så betyr ikke det at andre ikke kan misforstå og gjøre en glipp.

Må si meg litt enig i det der asså :-)

De fleste hadde vel i så fall valgt seg et bilde uten en nettadresse på?! Selv om du mener det er "åpenbart" så betyr ikke det at andre ikke kan misforstå og gjøre en glipp.

"Fotografen bak vinnerbildet mottar automatisk en premie"

Jaja, selvfølgelig er det noen som tolker det dithen at man bare kan plukke seg ut et kult bilde på nett, og få en lettvint premie ;)

•Autocorrect ftw•

Ikke alle tenker likt ;)

Ikke alle tenker likt ;)
Mrn må jo si jeg syns det er rart at "alle" på det forumet har misforstått jeg da, siden de faktisk har stemt det frem og!!? Sorry, men det skurrer. . Men det er min mening; )

Jaja, selvfølgelig er det noen som tolker det dithen at man bare kan plukke seg ut et kult bilde på nett, og få en lettvint premie ;)

•Autocorrect ftw•
Haha, ja ikke sant ;)

•Autocorrect ftw•
Ikke sant! Da ser man det man vil se og kjører på!!! :-P

Mrn må jo si jeg syns det er rart at "alle" på det forumet har misforstått jeg da, siden de faktisk har stemt det frem og!!? Sorry, men det skurrer. . Men det er min mening; )

Min mening også.

Back
Topp