Den tar jeg absolutt til megblir bare så frustrert...
![]()
Det skjønner jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tar jeg absolutt til megblir bare så frustrert...
![]()
Haha, seriøst?? Er det Lars Kristian som skriver nå eller?![]()
Syntes det går litt langt når man sier at det er en falsk unnskyldning hun kommer med! Alle gjør feil, og da holder vanligvis en unnskyldning. Skjønner ikke helt hvorfor de som har så mye mot henne bruker sin energi på å i det hele tatt snakke om henne! Hvorfor ikke bare la det gå?Hadde du fått med deg hele saken, så hadde du kanskje skjønt litt merDu har tydeligvis bare fått med deg hennes falske unnskydning. Jeg skal lete gjennom tråden fordi du ikke finner noe sted at jeg har slengt dritt? Nei takk
Tror du skal lese kommentarene i denne tråden en gang til, for det er rikelig med mobbing.Hvilken mobbing?
Herregud.. Det kan du vel se selvHvilke?
Herregud.. Det kan du vel se selv![]()
Det er klart jeg kan finne de fram, men jeg gidder ikke ramse opp kommentarene til folk jeg ikke kjenner. Du føler deg jo tydeligvis truffet..Det er du som kommer med påstander, så da bør du kunne finne dem fram![]()
Gå på vg og søk på fotballfrue.Sorry, men at "noen" har sjekket sånn og sånn og skrevet det på kvinneguiden gjør ikke det til en sikker kilde for meg.![]()
Gå på vg og søk på fotballfrue.
Litt nedover alle søkeresultatene kommer vg tv hvor hun visstnok innrømmer det selv i et intervju der. ;-)
Det er klart jeg kan finne de fram, men jeg gidder ikke ramse opp kommentarene til folk jeg ikke kjenner. Du føler deg jo tydeligvis truffet..
Nei, jeg føler meg absolutt ikke truffet, og det er derfor jeg oppfordrer deg til å finne dette frem. Hvis du er uenig er det ikke verre enn å finne et eksempel.
Tydelig at enkelte ikke forstår forskjellen på kritikk og "drittslenging"![]()
Der skal vi virkelig være enig! Det er få som forstår forskjellen på konstruktiv kritikk og drittslenging i denne tråden. Uttrykket falsk kommer ikke under konstruktiv kritikk her, høy på seg selv er enda ett utrykk som ikke kommer under konstruktiv kritikk, psykopat er vel enda et.
Jo jeg finner masse drittslenging i denne tråden jeg..
Ja jeg er enig i de tre. Det er også de eneste jeg så langt har sett kan kvalifisere som "drittslenging" e.l. Sånn som folk har snakket her virker det som om tråden er full av det - noe den ikke er.
Men min kommentar her var i forhold til om jeg følte meg truffet - noe jeg ikke heller ikke gjør.
(Forresten er det snakk om kritikk. Ikke "konstruktiv kritikk")
Hvorfor skal man gi kritikk av en person om den ikke er konstruktivt?
Bare for å kritisere?
Jeg finner mye mer drittslenging i denne tråden, mye er slettet av moderator også. Du ville ha noen eksempler, jeg fant noen få til deg. Trengte ikke engang å lete![]()
Må jeg begynne å dra frem definisjoner og bruksområder her? Kritikk er jo helt legitimt når en bedrift har løyet og jukset. Konstruktiv kritikk brukes i en form for kommunikasjon med den det gjelder.
Det var de 3 jeg også var klar over (nevnte også tidligere at det ikke er ok å kalle henne psykopat). Jeg lurer på hvor resten er siden det er noen få som gir inntrykket av at alle sitter her og bare slenger dritt og mobber.
(og som sagt, denne personen mente at jeg følte meg truffet noe som indikerer at jeg også er 'skyldig'. Derfor ba jeg personen om å finne ett eksempel på dette, og sa at noen ikke forstår forskjellen på kritikk og drittslenging).