Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.
Hvilke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.
Når man utgir seg for å være leger og personlig trener på sin egen blogg, så fortjener man det som følger med når man blir avslørt. Hvem vet om ho har fikset på det bildet også?? Hele dama er falsk og en fiasko. Så enkelt er det. Greit det å være så flott etter fødsel, det er individuelt, og har ingenting med trening å gjøre, det har noe med genetikk å gjøre.Ja, å være stolt av kroppen sin i Norge det er kun lov om du har stort bind i trusa, bollemage og amme bh på sleng, da kan man legge ut bilde!!
Å få så mange flotte kommentarer om denne sunne fantastiske kroppen! Jeg har verken bulemi eller anoreksi, men min kropp har vært helt lik seg selv fire dager etter fødselen og siden jeg da får markerte muskler på magen, og blir tynn igjen så er det ikke lov å være stolt uten å være høy på seg selv her i Norge, for du må ikke tro du er noe!
Jeg håper admin stenger denne tråden snart, dette er ren mobbing av en person!
Når man utgir seg for å være leger og personlig trener på sin egen blogg, så fortjener man det som følger med når man blir avslørt. Hvem vet om ho har fikset på det bildet også?? Hele dama er falsk og en fiasko. Så enkelt er det. Greit det å være så flott etter fødsel, det er individuelt, og har ingenting med trening å gjøre, det har noe med genetikk å gjøre.
Den dama kunne ikke brydd meg mindre, men det at ho gjør det ho gjør, DET provoserer meg. Ingen kan unngå å lese om det i media, jeg følger ikke bloggen hennes.Du høres ut som damen virkelig har gjort deg vondt, må være grusomt å bli så engasjert i andres liv.
Jeg er ikke et slik type som håper at andre faller mens jeg ler, ikke tror jeg alt på hva bloggere eller media skriver heller. Hva med å få seg et liv der man selv sørger for at sitt eget liv er ekte?
Den dama kunne ikke brydd meg mindre, men det at ho gjør det ho gjør, DET provoserer meg. Ingen kan unngå å lese om det i media, jeg følger ikke bloggen hennes.
Det er nok bare han som beskytter kona si. For "stakkars", nå er ho avslørt. Buhuuuu. Visste at det kom til å bli en slik uttallelse, sånn at ho ble uskyldiggjort. TYPISK.Jeg synes hele dama virker falsk. Absolutt ingen i verden smiler fra øre til øre hver dag, blir aldrig sliten og hver dag er en lek.. Nå har jo mannen innrømmet at kommentarene kom fra han, men tviler på at hun er så uskyldig oppi det hele...
Må le litt oppi dette her jeg.Tror de fant ut at de ikke ville komme så langt med å hevde at skjermdumpene var redigert (som mannen hennes først hevdet), eller at de var blitt hacket.
http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/
Akkurat som en på kg forutså - de legger all skyld på mannen hennes... selv om fruen selv visste at han gjorde dette, og at han sier at ikke alle kommentarene er skrevet av ham.
Hvilken mobbing?Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.
Hvilken mobbing?
Utifra det jeg leser så har ho psykopatiske trekk. Det jeg bryr meg lite om, er denne dama, det jeg bryr meg om er hva ho har gjort. Det er snakk om å tjene millioner på svindel, som i mine øyne er et svik mot det norske folk, ihvertfall når ho har oppnådd en så offentlig profil som ho har. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men jeg har lest om ho i media. Blant annet at ho fikser på seg selv på bildene og har "liksom-eksperter og liksom-venner" som kommenterer på bloggen sin. DET synes jeg er provoserende, i og med at hu har blitt en rik dame etter at hu satt i gang med den bloggingen.
Det er ikke så vannskelig å finne mobbing i denne tråden. Hva mener du er mobbing om ikke det som blir skrevet om henne er det?
Er det ikke mobbing før man fysisk sparker noen som ligger nede? Holder det ikke med å være stygge med noen psykisk? Hva er greit at dine barn gjør mot andre barn?