Fotballfrue

Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.

Hvilke?

*redigert*

Det der var å dra det ganske langt! !!

Størrelsen på barnet har da ingenting med hva mor spiser og ikke.
For å komme med en sånn kommentar så kan du umulig ha barn selv!

Last edited by a moderator:
*redigert*

Ja, å være stolt av kroppen sin i Norge det er kun lov om du har stort bind i trusa, bollemage og amme bh på sleng, da kan man legge ut bilde!!
Å få så mange flotte kommentarer om denne sunne fantastiske kroppen! Jeg har verken bulemi eller anoreksi, men min kropp har vært helt lik seg selv fire dager etter fødselen og siden jeg da får markerte muskler på magen, og blir tynn igjen så er det ikke lov å være stolt uten å være høy på seg selv her i Norge, for du må ikke tro du er noe!
Jeg håper admin stenger denne tråden snart, dette er ren mobbing av en person!

Og mine barn må altså være knøttsmå, med tanke på at jeg har kastet opp alt jeg har spist.. Du kan dette med graviditet og mat skjønner jeg!

Ja, å være stolt av kroppen sin i Norge det er kun lov om du har stort bind i trusa, bollemage og amme bh på sleng, da kan man legge ut bilde!!
Å få så mange flotte kommentarer om denne sunne fantastiske kroppen! Jeg har verken bulemi eller anoreksi, men min kropp har vært helt lik seg selv fire dager etter fødselen og siden jeg da får markerte muskler på magen, og blir tynn igjen så er det ikke lov å være stolt uten å være høy på seg selv her i Norge, for du må ikke tro du er noe!
Jeg håper admin stenger denne tråden snart, dette er ren mobbing av en person!
Når man utgir seg for å være leger og personlig trener på sin egen blogg, så fortjener man det som følger med når man blir avslørt. Hvem vet om ho har fikset på det bildet også?? Hele dama er falsk og en fiasko. Så enkelt er det. Greit det å være så flott etter fødsel, det er individuelt, og har ingenting med trening å gjøre, det har noe med genetikk å gjøre.

Når man utgir seg for å være leger og personlig trener på sin egen blogg, så fortjener man det som følger med når man blir avslørt. Hvem vet om ho har fikset på det bildet også?? Hele dama er falsk og en fiasko. Så enkelt er det. Greit det å være så flott etter fødsel, det er individuelt, og har ingenting med trening å gjøre, det har noe med genetikk å gjøre.

Du høres ut som damen virkelig har gjort deg vondt, må være grusomt å bli så engasjert i andres liv.
Jeg er ikke et slik type som håper at andre faller mens jeg ler, ikke tror jeg alt på hva bloggere eller media skriver heller. Hva med å få seg et liv der man selv sørger for at sitt eget liv er ekte?

Du høres ut som damen virkelig har gjort deg vondt, må være grusomt å bli så engasjert i andres liv.
Jeg er ikke et slik type som håper at andre faller mens jeg ler, ikke tror jeg alt på hva bloggere eller media skriver heller. Hva med å få seg et liv der man selv sørger for at sitt eget liv er ekte?
Den dama kunne ikke brydd meg mindre, men det at ho gjør det ho gjør, DET provoserer meg. Ingen kan unngå å lese om det i media, jeg følger ikke bloggen hennes.

Den dama kunne ikke brydd meg mindre, men det at ho gjør det ho gjør, DET provoserer meg. Ingen kan unngå å lese om det i media, jeg følger ikke bloggen hennes.

Du kunne ikke brydd deg mindre alikevel kaller du damen psykopat? Hva gjør deg bedre enn henne da?
Du sitter inne på en anonymt forum, med anonymt navn å slenger dritt om en person du ikke kjenner? Er ikke det litt rart?

Jeg synes hele dama virker falsk. Absolutt ingen i verden smiler fra øre til øre hver dag, blir aldrig sliten og hver dag er en lek.. Nå har jo mannen innrømmet at kommentarene kom fra han, men tviler på at hun er så uskyldig oppi det hele...

*Redigert*

Det jeg bryr meg lite om, er denne dama, det jeg bryr meg om er hva ho har gjort. Det er snakk om å tjene millioner på svindel, som i mine øyne er et svik mot det norske folk, ihvertfall når ho har oppnådd en så offentlig profil som ho har. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men jeg har lest om ho i media. Blant annet at ho fikser på seg selv på bildene og har "liksom-eksperter og liksom-venner" som kommenterer på bloggen sin. DET synes jeg er provoserende, i og med at hu har blitt en rik dame etter at hu satt i gang med den bloggingen.

Jeg synes hele dama virker falsk. Absolutt ingen i verden smiler fra øre til øre hver dag, blir aldrig sliten og hver dag er en lek.. Nå har jo mannen innrømmet at kommentarene kom fra han, men tviler på at hun er så uskyldig oppi det hele...
Det er nok bare han som beskytter kona si. For "stakkars", nå er ho avslørt. Buhuuuu. Visste at det kom til å bli en slik uttallelse, sånn at ho ble uskyldiggjort. TYPISK.

Tror de fant ut at de ikke ville komme så langt med å hevde at skjermdumpene var redigert (som mannen hennes først hevdet), eller at de var blitt hacket.

http://www.vg.no/rampelys/skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg/a/23372223/

Akkurat som en på kg forutså - de legger all skyld på mannen hennes... selv om fruen selv visste at han gjorde dette, og at han sier at ikke alle kommentarene er skrevet av ham.
Må le litt oppi dette her jeg.
Og litt rart at de tydeligvis har ryddet opp i nesten alt hvis han bare noen ganger skulle ha kommentert! Men bra at han ihvertfall sier at han har gjort det selv om jeg tviler på at hun var så uskyldig oppi det hele. Men har jo hvert flere ting som har skjedd i løpet av årene hvor man ser at han beskytter sin kone!

Nå har jeg nærmest aldri hvert inne på bloggen hennes men har fått med meg litt om hennes diet og treningsvaner! Det er i seg selv bekymringsfullt at så mange unge jenter følger bloggen hennes og når det nå blir avslørt juks i kommentarer som ja noen av kommentarene er direkte stygge og noen er skremmende fordi de later som om de er skrevet av lege, pt, ernæringsfysiolog og div andre!
Håper at dette om ikke annet gjør at de jentene som har trodd på alt og fulgt nesten alt hun har gjort og spist nå søker sikre kilder og finner ut hva som faktisk er bra for kroppen!

Jeg leser bloggen hennes for å koble litt av i hverdagen, og innleggene hun har er underholdene og lett lesing. Jeg er stor i utgangspunktet, og bryr meg lite om bildene er retusjert om til en tynnere versjon. Jeg leser sjeldent kommentarene også, så hva hun har gjort der, bryr meg også fint lite. Er som sagt ikke derfor jeg leser bloggen hennes. Kanskje hun har en "perfekt" fasade, men nok av blogger hvor man kan finne "uperfekte" fasader også. Syntes mange bruker unødvendig mye energi på å sverte og slenge negative kommentarer om henne, og dette syntes jeg er trist!
Iallefall min mening :)

Synes det er unødvendig å kalle dem skjellsord.. Det er barnslig. Men synes oppførselen til C og LK også er barnslig. Jeg synes hele greia virker rart, han hevder han "står" opp mot nett-trollene, men flere av de falske profilene er brukt som "forsvarer" mot enkle kommentarer som bare rettleder en "feil" trn-posisjon, og til og med mot et kompliment fra en leser hvor det sies at formene hennes har forandret seg i positiv retning i forbindelse med graviditeten.

Jeg skjønner at å stå i søkelyset på denne måten og å blottlegge livet sitt til alles vurdering og diskusjon, må være tøft og kan slite på både selvbildet og selvtillit, men om man da ikke takler det så synes jeg man bør trekke seg tilbake og ikke føre frem med løgn og bedrag for å få seg selv til å føle seg bedre. Ikke lyve for hundretusenvis av mennesker(som hun selv sier besøker bloggen hennes hver uke). Hun er tydeligvis klar over alle menneskene hun når inn til, og antar det i hovedsak gjelder jenter i den sårbare tenåringsalder, så da bør hun jo føre bloggen på en ansvarlig måte.

Utifra det jeg leser så har ho psykopatiske trekk. Det jeg bryr meg lite om, er denne dama, det jeg bryr meg om er hva ho har gjort. Det er snakk om å tjene millioner på svindel, som i mine øyne er et svik mot det norske folk, ihvertfall når ho har oppnådd en så offentlig profil som ho har. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men jeg har lest om ho i media. Blant annet at ho fikser på seg selv på bildene og har "liksom-eksperter og liksom-venner" som kommenterer på bloggen sin. DET synes jeg er provoserende, i og med at hu har blitt en rik dame etter at hu satt i gang med den bloggingen.

Hva er det for noe å skrive om en du ikke kjenner? Eller skrive om en person i det hele tatt.

Det er ikke så vannskelig å finne mobbing i denne tråden. Hva mener du er mobbing om ikke det som blir skrevet om henne er det?
Er det ikke mobbing før man fysisk sparker noen som ligger nede? Holder det ikke med å være stygge med noen psykisk? Hva er greit at dine barn gjør mot andre barn?

Enig! Og syns det av enkelte her blir dratt rimelig langt nå, Det er ikke rart barn mobber, når man ser hvordan enkelte voksne er! Ønsker også å snu det siste spørsmålet ditt; "hva er greit at andre gjør mot ditt barn?"

Back
Topp