KUNNE ikke finne eksempler, eller VILLE ikke finne eksempler? Når du skal gjenta hva jeg skriver til deg, så får du hvertfall gjenta deg korrekt.
KUNNE. Jeg gjentok ikke noe du skrev. Mitt inntrykk er at du ikke kan finne eksempler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KUNNE ikke finne eksempler, eller VILLE ikke finne eksempler? Når du skal gjenta hva jeg skriver til deg, så får du hvertfall gjenta deg korrekt.
Ja gjør det, men hadde dette hvert en annen bedrift hadde ikke slike unnskyldninger blitt godtatt ei heller denne typen kommentarer uansett hva som er bakgrunn.
Saken er for meg egentlig ganske grei, har vel hvert inne på hennes blogg totalt to ganger og da pga nyheter i media. Kommer ikke til å begynne å lese der heller ;-)
Joa er bare det at jeg er litt uenig at det ikke er opp til oss. Det er så mye som er avdekket nå i det siste at det minste man kan gjøre er å boikotte firmaet (ikke gå inn på bloggen)Jeg har jo sagt hele tiden at jeg er enig, og jeg hadde ment det samme om hvilken som helst annen bedrift og. Jeg har ikke sagt jeg syns det er greit, men jeg får ikke gjort noe mer samme hvor mye jeg leser eller ikke.
Der er oppdaget, så derfor er det opp til myndighetene å gjøre noe med saken. Derfor er saken ferdig for min del.
Skjønner ikke hvorfor du skal prøve å forklare meg saken når jeg hele tiden har sagt jeg er enig![]()
Joa er bare det at jeg er litt uenig at det ikke er opp til oss. Det er så mye som er avdekket nå i det siste at det minste man kan gjøre er å boikotte firmaet (ikke gå inn på bloggen)
For det ville hvert en naturlig reaksjon i forhold til andre bedrifter.
Men mer enn det er jeg enig i at vi ikke kan gjøre og resten er opp til myndighetene![]()
Du får tror hva du vil. Kommer ikke til å være enig med deg uansett. Flere av kommentarene som var her inne, er mobbing. Du har vel også fått med deg at mye har blitt slettet her inne. Diskusjon ferdig.KUNNE. Jeg gjentok ikke noe du skrev. Mitt inntrykk er at du ikke kan finne eksempler.
Du får tror hva du vil. Kommer ikke til å være enig med deg uansett. Flere av kommentarene som var her inne, er mobbing. Du har vel også fått med deg at mye har blitt slettet her inne. Diskusjon ferdig.
Jeg har ikke ment noen ting om deg.. Jeg skrev at jeg syntes flere av kommentarene her inne var mobbing. Siden du absolutt skulle kverulere på alt jeg skrev, så virket det som om du følte deg truffet.. Poenget mitt var at jeg synes mange av kommentarene var ufine. Du kan vel ikke være uenig i det??Ja, det var det med definisjonen på mobbing da![]()
Men det jeg faktisk skrev var at du mente jeg var skyldig i dette, men ikke kunne finne eksempler på det.
Jeg har ikke ment noen ting om deg.. Jeg skrev at jeg syntes flere av kommentarene her inne var mobbing. Siden du absolutt skulle kverulere på alt jeg skrev, så virket det som om du følte deg truffet.. Poenget mitt var at jeg synes mange av kommentarene var ufine. Du kan vel ikke være uenig i det??
Det er du som reagerte på kommentaren min i utgangspunktet, ikke omvendt. Og jeg har ikke sagt at du har skrevet noe negativt. Det virket bare som om du følte deg truffet, siden DU gikk i forsvarsposisjon med en gang. Ikke er jeg noen fan av fotballfrue heller.. Men det mener jo du tydeligvis at jeg må være, for det går jo ikke ann å ha respekt og medfølelse for et annet menneske uten å bli sett på som tilhenger. Jeg sier ikke at det hun har gjort er riktig, men jeg mener likevel at hun ikke trenger å bli kritisert som person fordet! Hvertfall ikke inne på anonyme forumer..Du har jo ment noe om meg når du sa at jeg tydeligvis følte meg truffet. Da jeg svarte at jeg ikke følte meg truffet, sa jeg også at du gjerne kunne finne frem eksempler hvis du var uenig i dette. Selve kommentaren du svarte "KUNNE, eller VILLE?" på, var denne: "Den andre personen mente visst at jeg også var skyldig, men kunne ikke finne eksempler på det." Altså, du kunne ikke finne eksempler på at JEG har skrevet noe slik.
Nei, jeg er ikke uenig i at 'noen' kommentarer har gått litt over grensen - jeg har jo faktisk nevnt disse selv. Men de aller fleste kommentarene er kritikk for det de har gjort gjennom forretningen sin. Du hylte jo ut om at det var så mange som slang dritt allerede da det kun var én kommentar som gikk på hennes person. Det er derfor det virker som om tilhengerne hennes bare ikke takler at hun får noen som helst kritikk. De går jo rett i angrepsmodus og i strupen på folk med en gang.
Det er du som reagerte på kommentaren min i utgangspunktet, ikke omvendt. Og jeg har ikke sagt at du har skrevet noe negativt. Det virket bare som om du følte deg truffet, siden DU gikk i forsvarsposisjon med en gang. Ikke er jeg noen fan av fotballfrue heller.. Men det mener jo du tydeligvis at jeg må være, for det går jo ikke ann å ha respekt og medfølelse for et annet menneske uten å bli sett på som tilhenger. Jeg sier ikke at det hun har gjort er riktig, men jeg mener likevel at hun ikke trenger å bli kritisert som person fordet! Hvertfall ikke inne på anonyme forumer..
Nei, jeg mener ikke at du driver med mobbing, men jeg mener at flere av kommentarene her inne er det. Og nei, jeg hylte ikke.. Jeg påpekte det bare.Ja, jeg reagerte på at du påsto at det var mye drittslenging når det på det daværende tidspunktet var en kommentar som gikk på at hun var falsk og var høy på seg selv. Det tyder enten på at du gikk rett i angrepsmodus uten å ha lest kommentarene skikkelig, eller at du mente at den mer legitime kritikken også kvalifiserte som "drittslenging".
Flere ganger i denne tråden har jeg vært enig i at noen kommentarer har gått over grensen til det usaklige. Etter du ikke ville komme med eksempler, var jeg stort sett enig med en annen som rett etterpå fant frem noen noen av disse. Men du påsto at jeg 'tydeligvis' følte meg truffet.
... og følg godt med nå: Jeg sa at jeg ikke følte meg truffet og ba deg om å finne eksempler - hvis du var uenig i at jeg ikke skulle føle meg truffet. Dette kunne du ikke gjøre.
Ergo skrev jeg "Den andre personen mente visst at jeg også var skyldig, men kunne ikke finne eksempler på det." Kommentaren sier klart og tydelig; jeg. Og da reagerer du med å svare som om jeg har skrevet noe helt annet. Du har enten misforstått eller velger å overse dette.
Så da kan vi vel få dette på det rene: Mener du at jeg har drevet med mobbing eller drittslenging?
Jeg er enig i at det blir usaklig å kritisere ting som er irrelevant (f.eks. barn/kropp etc.), men å diskutere og kritisere henne for å ha jukset og løyet er helt legitimt i denne situasjonen. Å hyle ut om at veldig mange bedriver mobbing virker bare som et billig forsøk på å kneble alle som er kritiske.
Nei, jeg mener ikke at du driver med mobbing, men jeg mener at flere av kommentarene her inne er det. Og nei, jeg hylte ikke.. Jeg påpekte det bare.
Så ikke les den da
Så ikke les den da

Trengte ikke lese hele 13 sider uten å tenke at dette er kjedsommelig affære.
slutt å vær så hårsår a.. det e freddan :-D![]()