Noe så fantastisk

Hipp hurra

Kjempe glad å letta på deres vegne

<3
Nå kan du nyyyyte tiden <3
Takk kjære deg - Tusen takk for støtten, jeg setter veldig stor pris på det <3
Gleder meg sånn til vi skal få skattene våre i Januar <3
Hurra! Har fulgt med på innleggene dine og vært spent! Utrolig glad på dine vegne at alt så bra ut
Tusen takk for støtten

Det hjelper å ha noen som VET hva som står på spill å dele tankene sine med <3
Fantastisk! Gleder meg på deres vegne
Takk <3 <3
Beste nyhetene jeg har fått idag! Kos deg med lille i magen
Nå skal hvert eneste spark, og hver eneste lille bevegelse nytes til det fulle <3 Tusen takk for støtten! <3
Takk!
Herlighet så FANTASTISK å lese !!! JIPPI og GRATULERE så mye me de fantastiske nyhetene

Helt utrolig herlig å se noen bli så oppriktig glad på våre vegne, det har vært en tøff uke, men nå er den over. Tusen takk for støtten <3
Så fantastisk å høre
Tusen takk <3
Jubler enda litt mer med deg

Har jo vist det noen timer, men din gode nyhet å dele

Nå blir kjekt når januar kommer og alle disse små babyene ankommer <3
Hihi, ja <3
Nå gleder vi oss MASSE til Januar! Og jeg gleder meg merkelig nok utrolig masse til jul. Skal bli så koselig å gå høygravid i julen og kose meg med familien med stor mage <3
Gratulerer!!!! Så herlig! Fantastiske nyheter! Bare å nyte de resterende mnd <3
Takk - Ja, de siste mnd skal virkelig, virkelig nytes <3
Woho!! Nå ble jeg glad!

gratulerer så mye!
Tusen takk! Føler meg en million kilo lettere! Selv om det faktisk har tatt noen timer for nyheten å virkelig synke inn..
Å, for noen fantastiske nyheter!! Jeg var redd det var dårlig nytt siden det tok tid før du skrev. Skjønner jo godt at vi ikke er pri 1, men du vet hvordan det er
Nå er både jeg og mannen min her glade på deres vegne

Nå må dere senke skuldrene og nyte!!
Takk <3
Fikk litt dårlig samvittighet når jeg ble minnet på at jeg måtte oppdatere her inne - Dere har jo vært en fantastisk støtte for meg igjennom denne uken som har gått.. Men vi ble rett og slett bare så opptatt av å ikke stresse at det nesten gikk i glemmeboken..
Nå skal den voksende magen og den VELDIG aktive krabaten der inne nytes 100% <3 <3
Så fint å høre, jeg vet hvor ille det er den ventetiden; ble veldig glad for gode nyheter nå får du bare nyte resten av svangerskapet
Ja, den ventetiden er grusom. Helt forferdelig, og jeg har virkelig fått et nytt perspektiv på hvordan det er å befinne seg i en sånn boble. Alt rundt en forsvinner liksom, og spiller ingen rolle..
Resten av svangerskapet skal jeg gå rundt og nyte magen til det fulle. Plutselig spiller liksom ikke de ekstra kiloene, kvalmen og bekkenet noen rolle.. <3