Takk for klemmen <3
Det er rart med det, hvordan man lett blir opptatt av helt ubetydelige ting, og ikke skjønner hvor heldig man faktisk er før noe setter ting i perspektiv for en. Jeg er glad vi bor rett ved siden av et av norges største og beste sykehus, og at vi får den hjelpen og oppfølgingen vi trenger. Uansett utfall..
Sender deg en god klem tilbake!
Takk <3 <3
I går klarte jeg faktisk å senke skuldrene litt og bare nyte kvelden med mannen. Selvfølgelig ligger tankene å surrer og går i bakgrunnen hele tiden, men ikke sånn at det er det eneste jeg klarer å fokusere på..
Ja, det var kjedelig, men jeg visste jo at det bare kanskje kom i går, og mest sannsynligvis på mandag. Så nå er det liksom ikke mer som skjer før på mandag uansett...
Vel, på mandag så skjer det. Både på den ene og den andre måten. Da kommer svaret på hurtigtesten, og jeg skal på ny ultralydkontroll hos legen, som ville dobbeltsjekke hjertefeilen og de funnene han gjorde i hjertet. Uansett utfall av testen. Har uheldigvis ikke fått time før ganske langt ut på dagen, så blir en ny dag med venting på mandag.
Lille i magen er fortsatt kjempeaktiv, og jeg kjenner masse liv og dunk til alle døgnets tider. Måtte det bli mandag fort, fort!