Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi har vurdert det, og når tiden kommer, så kommer vi nok til å søke om å bli fosterhjem. Er derimot usikker på hvordan type fosterhjem jeg ville ønsket å vært, og hvordan barn jeg ville hatt inn i familien(aldersgruppe). Jeg tenker nok at vi hadde testet med å være beredskapshjem i starten for å teste om det er en livsstil vi klarer å tilpasse oss til. Da måtte jeg også evt blitt frikjøpt fra jobb.
Jeg tenker det er en fin egenskap å lære videre til egne barn også, de trenger å lære seg omsorg og empati for andre, og ved å vokse opp i et inkluderende hjem kan vi bidra til det.
Familie ville jeg selvfølgelig alltid stilt opp for, så lenge det hadde vært til barnets beste at det var min familie som var det beste alternativet.
Vil bare si at å være beredskapshjem er så utrolig annerledes enn fosterhjem. Jeg hadde ikke klart å være beredskapshjem igjen, men fosterhjem syns jeg er mye bedre![]()
Det er jo veldig individueltalle er ulike og har behov for ulike ting.
Jeg ser utfordringene rundt å være fosterhjem over flere år, kontra beredskapshjem![]()