Foss blør med mage smerter uke 13 :(

Krysser alt jeg har for at det kommer til å gå bra :Heartpink
 
Nei å nei :( Dette var trist å lese. Nå trodde vi jo vi var trygge, over 12 uker. Håper virkelig det er en annen forklaring på hvorfor du blør. At dette skal gå bra ❤❤❤
 
Huff, dette var trist å lese. Jeg krysser fingrene for deg, og håper virkelig dette går i orden!
 
Hvordan går det med deg?
Så vanskelig å ikke få vite årsaken. Jeg ville definitivt ringt tilbake og fått oppfølging.
Krysser alt for dere!
 
Blør mye mindre nå men har murringer på siden av magen.
Håper det ikke tar deg opp i natt, skjedde akkuratt slik sist men da var jeg mye kortere på vei. Skjønner ikke hva som kan blø så mye :eek:

Tusentakk for alle fine kommentarer, setter stor pris på det ❤
 
Krysser fingrene og sender deg gode tanker! Hold deg i ro en stund, og fokuser på å holde roen, tror ikke det er annet å gjøre enn å håpe nå :) Vi satser på at alt går bra!
 
Prøver å holde meg i ro men er meget vanskelig med en frøken på 10mnd som kunn vill være med mamma :p Men prøver så godt jeg kan, skal prøve å slappe av når hun sover ❤
 
Sender deg mange gode klemmer og tanker ❤ Krysser alt jeg har ❤
 
Sender varme tanker og klemmer <3
 
Uff :( Men så bra at det har stoppet opp litt!! Håper!!!
 
Takk dere ❤ Håper virkelig det er ingenting.. Men blør fortsatt, men mye mindre. Har fortsatt murringer. Blir spennende å høre om gyn pol tar meg inn på nytt, håper virkelig det må jo ha svar..
 
Huff.. Håper at alt går bra og spira klamrer seg fast <3
 
Det kan hende det går bra. Har en venninne som fikk beskjed om at fosteret var dødt, og ble sendt til utskrapning. Men plutselig var det liv likevel, og den jenta er 8 år nå! Frisk og fin:)
 
Huff!! Håper det stopper å blø og at murringene gir seg! Krysser det som krysses kan for dere :Heartred
 
Back
Topp