Foss blør med mage smerter uke 13 :(

Håper virkelig at det går bra❤️
 
Masse lykke til❤️❤️
 
Da har jeg vært på ultralyd. De greide ikke å finne ut hvorfor jeg blødde så mye som jeg gjør, morkaken lå på toppen av livmoren,ikke hatt sex,babyen levde og alt så jo bra ut. Men de sa at det kunne være begynnelse på en spontant abort. Har fortsatt litt smerter på siden av magen og blør fortsatt mye. :( Håper virkelig ikke dette var siste gang jeg så den lille.
 
Han ble målt til i midten av uke 12, så han har ikke vokst noe særlig. Syntes han også var helt lik som sist, og skulle jo ha vært mere baby nå i uke 13.... Beskymrer meg virkelig. Har ingen god følelse :(
 
Uff så ekkelt! Godt at alt foreløpig ser bra ut med den lille! Håper det er ufarlig og at alt går bra! Blør det førtsatt like mye eller blir det mindre?
 
Skal du inn påny ul om ikke så lenge for å sjekke?
 
Ånei! Krysser virkelig alt jeg har for deg og den lille! :Heartred når får du ny ul? :Heartred
 
Uff, så forferdelig å ikke vite.

Krysser fingrene for at alt går fint med den lille. Synes det er uhørt at du ikke skal få en ny ul om litt. :(
 
Rart at du ikke fikk oppfølgings ul egentlig.. håper det går bra!
 
Kommer til å ringe opp i morgen får å spørre om jeg kan få oppfølgings ul. Må jo vite om det er noe der fortsatt etter hvert:s
Syntes det er veldig kjipt å blø i uke 13 og såppas mye da... Håper ikke det er en påbegynnende SA :(
 
Kommer til å ringe opp i morgen får å spørre om jeg kan få oppfølgings ul. Må jo vite om det er noe der fortsatt etter hvert:s
Syntes det er veldig kjipt å blø i uke 13 og såppas mye da... Håper ikke det er en påbegynnende SA :(
Huff. Det var ikke gode nyheter:( Fossblør hørtes bekymringsverdig ut:(
 
Krysser alt jeg har for dere :Heartbigred
 
Back
Topp