Men det er jo litt merkelig å få styrt blødning med magesmerter ut av den blå.... Det vill vell være ett mysterium. 
Ja, du kan så siMen det er jo litt merkelig å få styrt blødning med magesmerter ut av den blå.... Det vill vell være ett mysterium.![]()
Føler ingentingJa, du kan så siveldig merkelig at de ikke vil dobbelt sjekke, men må vel stole på de da.
Men følg magefølelsen din, den stemmer som regel alltid![]()
Fortsett med den gode følelsenEr ikke noe særlig artig dette, veit ikke helt hva jeg skal gjøre ❤ Men lar det gå noen dager, har fortsatt ikke noe dårlig følelse så det er vell ett godt tegn![]()
Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..Hvordan går det med deg?![]()
Så bra du får henvisning. Blør du fortsatt brunt? Det er jo en psykisk belastning å ikke vite hva blødningen kommer av og om det er liv. Du kan jo ikke gå og vente helt til oul ❤ Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
Tusen hjertelig takk! ❤ Blør så vidt det er, og det er jo ett bra tegn!Så bra du får henvisning. Blør du fortsatt brunt? Det er jo en psykisk belastning å ikke vite hva blødningen kommer av og om det er liv. Du kan jo ikke gå og vente helt til oul ❤ Masse lykke til, krysser fingrene for deg ❤
Så bra at du blir møtt og tatt hånd omSkal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
Kommer litt brunt utflod her også, men er minimalt og ikke noe smerter.Skal til legen rundt ett for å få henvisning til sykehuset. De ville ikke at jeg skulle gå slik. Krysser fingrene ❤ Er helt utslitt av dette nå, blir fint å få ett svar..
FantastiskDa har jeg sett babyen vår, den var sprell levendeSå kan vi endelig slappe av! ❤❤ Hurra!
Bare gammelt blod som skal utFantastiskBlødningen stoppet?