Forventer du babyshower?

Nei forventer ikke men tror venninne mine kommer til å ordne det siden de er veldig glad i sånt! Sier ikke nei hvis jeg får men fikk en utrolig fin babyshower med første så fornøyd med det:happy:
 
Nei det gjør jeg ikke, jeg tviler heller på det. Men vurderer å stelle i stand en egen babyfest på forhånd da, bare fordi det er litt gøy å samles før fødselen, og erfaringen tilsier at de ikke akkurat renner ned dørene rett etter :p
 
Jeg forventer ikke en babyshower, men jeg er ganske så sikker på at jeg får det. Da jeg har både arrangert for mine to bestevenninner og de elsker å gjøre i stand for andre også :rolleyes:
 
Tror ikke det blir babyshower her. Her i området er det tradisjon for at man får mye besøk og gaver i tiden etter fødsel:)
 
Det er også koselig!❤ men husk at det er lov å si nei til besøk også :joyful:

Helt klart! Håper bare at folk har vett til å spørre før de kommer:angelic: Det er ikke alltid at folk gjør det her:hilarious: Ser for meg at det kan bli litt tungt med full kaffeservering flere ganger i uka rett etter fødsel, men hyggelig om folk vil komme da. Tror det blir verre dersom ingen kommer:hilarious:
 
Helt klart! Håper bare at folk har vett til å spørre før de kommer:angelic: Det er ikke alltid at folk gjør det her:hilarious: Ser for meg at det kan bli litt tungt med full kaffeservering flere ganger i uka rett etter fødsel, men hyggelig om folk vil komme da. Tror det blir verre dersom ingen kommer:hilarious:
Det er alltid noen som kommer ❤❤ ha kake klar i frysen, og be samboer koke kaffe! Da er alt unnagjort i en fei;)
 
Fikk med første...Ville ikke ha..."Frykter" det er noe på gang igjen:dead: Har sagt til nærmeste at
jeg ikke ønsker babyshower så får vi se om de hører denne gangen.
 
Regner med jeg får det nå og :) veldig koselig :)
 
Back
Topp