Forventer du babyshower?

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Ble idag spurt om jeg forventer babyshower.
Og det gjør jeg absolutt ikke! Er jo ikke lenge siden jeg fikk en:hilarious:

Jeg ytret ønske om å heller samle inn penger til prematurklær til sykehuset. Det ble ikke veldig godt tatt imot:bored:

Kan jeg arrangere min egen shower?
Samle venner og familie på middag, og deretter si at jeg ikke trenger en shower?:bored: føler også det høres rart ut å si høyt, som om at "jeg egentlig ønsker det".... er faktisk en vanskelig situasjon!

Ikke misforstå, babyshower er kjempe koselig! Men jeg trenger virkelig ingenting, og i den forrige showeren fikk jeg så uendelig mye, og det er slik vi gjør det i vår gjeng. Vi gir mye og nyttige ting...
 
Jeg vil ikke ha, en grunn er at hvem kommer? Har ikke så mange nære venner, jeg vil heller ha en vanlig kosekveld med god mat og uten ballonger.
Babyshower er ikke for meg rett og slett, men for all del om noen fixer det skal jeg ikke låse døren:knegg:
Men vil ikke ønske meg det.
 
Jeg liker ikke å forvente meg ting, for da er skuffelsen større hvis det ikke blir som en tenker. Men ut ifra at jeg har vært med både som gjest og arrangør hos flere hadde det vært koselig om andre ville gjort like masse stas på at jeg skal bli mamma igjen også. Det er tross alt 12 år siden sist og da var det mest fest og moro som sto i hodet på gjengen. Og på den tida så var babyshower kun noe vi så på film:hilarious:

Følte meg plutselig eldgammel nå, men sannheten er vel heller at jeg var tidlig ut med jenta mi:p
 
Jeg ønsker heller at folk besøker meg når jeg kommer hjem fra sykehuset. Fokuset skal jo være på den lille føler jeg da...
 
Men jeg synes det var hyggelig når det ble arrangert for meg, men ønsker meg det ikke...
 
Ble idag spurt om jeg forventer babyshower.
Og det gjør jeg absolutt ikke! Er jo ikke lenge siden jeg fikk en:hilarious:

Jeg ytret ønske om å heller samle inn penger til prematurklær til sykehuset. Det ble ikke veldig godt tatt imot:bored:

Kan jeg arrangere min egen shower?
Samle venner og familie på middag, og deretter si at jeg ikke trenger en shower?:bored: føler også det høres rart ut å si høyt, som om at "jeg egentlig ønsker det".... er faktisk en vanskelig situasjon!

Ikke misforstå, babyshower er kjempe koselig! Men jeg trenger virkelig ingenting, og i den forrige showeren fikk jeg så uendelig mye, og det er slik vi gjør det i vår gjeng. Vi gir mye og nyttige ting...

Ikke noen vanlig greie blant oss og det er ikke helt min stil heller...

Hvorfor ble det ikke godt mottatt at du ville samle inn til prematuradv?
 
Ikke noen vanlig greie blant oss og det er ikke helt min stil heller...

Hvorfor ble det ikke godt mottatt at du ville samle inn til prematuradv?
Rett og slett fordi det ikke gikk til meg og babyen. Jeg har hatt flere kunder innom jobb som har ønsket seg "småpenger" av venner dersom de skulle arrangere babyshower, og kjøpt premature klør fra lillelam til barneavdelingene:Heartred synes det er en god tanke! Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen :Heartred og de absolutt minste trenger en ekstra oppmerksomhet i hverdagen tenker jeg:Heartred
 
Rett og slett fordi det ikke gikk til meg og babyen. Jeg har hatt flere kunder innom jobb som har ønsket seg "småpenger" av venner dersom de skulle arrangere babyshower, og kjøpt premature klør fra lillelam til barneavdelingene:Heartred synes det er en god tanke! Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen :Heartred og de absolutt minste trenger en ekstra oppmerksomhet i hverdagen tenker jeg:Heartred
Helt enig med deg at det er viktig å vise litt oppmerksomhet til de aller minste også.
Håper dere finner ut av det i alle fall.
Vi har ofte tatt "the mom to be" ut å spise på en restaurant når det nærmer seg termin, slik at man kan være sammen bare oss jentene og kose oss litt før den lille kommer. samt prøve å få mammaen til å slappe av litt hvis hun begynner å engste seg for fødselen og sånn :)
 
Helt enig med deg at det er viktig å vise litt oppmerksomhet til de aller minste også.
Håper dere finner ut av det i alle fall.
Vi har ofte tatt "the mom to be" ut å spise på en restaurant når det nærmer seg termin, slik at man kan være sammen bare oss jentene og kose oss litt før den lille kommer. samt prøve å få mammaen til å slappe av litt hvis hun begynner å engste seg for fødselen og sånn :)
Det hørtes jo super koselig ut :joyful::Heartred
 
Nei, forventer det ikke. Det er ingen tradisjon for det i vennegjengen min. Hvis du er tydelig på hva du ønsker, så tenker jeg at vennegjengen din vil følge det. :)
 
Jeg vil ikke ha :) enkelt å greit på grunn av at forje svangerskap ente med at barnet døde noen uker før termin, så vil heller ha besøk dersom vi er heldig å få ta barnet med oss hjem :)
 
Jeg fikk det med mi første jente. Hos oss har vi pleid å ha det med første barn. Men ikke med neste man. Jeg forventer ingen nå.
 
Eg trur eg får, men forvente da ikkje. Eg like godt å få besøk når ungen er født. :)
 
Forventer ingen ting! men hadde vært veldig koselig! Fikk det til førstemann, og det var bare superkos :D
 
Nei :) Hadde det med første gang. Blir å si at jeg ikke behøver det denne gangen:)
 
Forventer ikke noe babyshower og tror ikke det er noe de kommer til å arrangere. :happy: Ønsker ikke de skal føle noe press til å kjøpe noe, så tar til takke med at vennegjengen møtes på kafé eller noe før babyen kommer. :)
 
Jeg forventer det ikke denne gangen :) er 3gangs. Hadde jo babyshower i fjor :D
 
Fikk det sist gang, med første rakk de ikke å ordne noe da det gikk galt allerede i uke 24. Ville egentlig ikke ha forrige gang i frykt for at det skulle gå galt, men de hadde det så sent som mulig pluss kombinerte det med "utdrikningslag", så gikk bra. Og i ettertid er jeg glad for det.

Forventer ikke et nå, men koselig om det blir. Vi samles så sjelden utenom sånne ting.
 
Nei, forventer det ikke og ønsker det ikke!
Jeg fikk spm med nr 1, men da takket jeg nei..
Jeg vil heller ha besøk i porsjoner hjemme når bebisen har kommet :) ❤️
 
Nei forventer ikke da det ikke har vært vanlig i min vennegjeng... forsovidt så de vennene jeg har nå har jeg fått etter jeg fikk barn :)

Men med svigermor vet man jo aldri
 
Back
Topp