Takk for betryggende ord.skjønner bekymringen din, for jeg hadde det helt likt! MEN jeg googlet ang fortykket nakkefold, og tro det eller ei men det betrygget meg veldig… der leser du om mange som har fått samme beskjed og de fleste gikk det bra med!ei hadde helt oppi 5 mm og barnet kom ut helt friskt
håper du snart får svar så du slipper denne usikkerheten <3
Prøver å være positiv men tør ikke å være for positiv heller for å skjerme meg selv litt.
det kan ta opptil 10 arbeidsdager, nå har det gått 6 arbeidsdager. Fryktelig slitsomt å vente
jeg er for å være helt ærlig skikkelig nervevrak. Har tatt to feriedager denne uken, angrer skikkelig på det for jeg har bare gått rundt og tenkt på testen og håpet på at legen skulle ringe. Gått rundt med mobilen hele tiden. Prøver å senke skuldrene litt denne helgen. Legen kommer uansett ikke til å ringe på en lørdag eller søndag.

Legen fra Rikshospitalet ringte og sa at alt så normalt ut så langt
nå må vi vente en uke til på del 2 av testen som skal se på litt mer sjeldnere genfeil slik jeg forstå det. Men babyen har altså ikke Trisomi 21, 18 eller 13 som vi hadde forhøyet sjanse for.