Fortykkelse i nakkefold

En tråd i 'April 2022' startet av Teidi, 7 Okt 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Takk for betryggende ord. :happy: Prøver å være positiv men tør ikke å være for positiv heller for å skjerme meg selv litt.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. Enhjørningen<3 Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Veldig greit å være åpen for at det kan være begge veier! Lykke til <3

3. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Hvordan går det? Har du fått svar på NIPT-testen? :)

4. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Så snillt at du spør :) dessverre ikke fått svar enda:nailbiting: det kan ta opptil 10 arbeidsdager, nå har det gått 6 arbeidsdager. Fryktelig slitsomt å vente :wacky: jeg er for å være helt ærlig skikkelig nervevrak. Har tatt to feriedager denne uken, angrer skikkelig på det for jeg har bare gått rundt og tenkt på testen og håpet på at legen skulle ringe. Gått rundt med mobilen hele tiden. Prøver å senke skuldrene litt denne helgen. Legen kommer uansett ikke til å ringe på en lørdag eller søndag.

• Hjertelig Hjertelig x 9
  5. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

Hvordan går det Teidi? <3

• Enig Enig x 1
  6. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Liten update fra meg. I dag ble jeg da endelig ringt etter 12 lange dager. Dessverre ble det funnet for lite «dna spor» fra babyen i blodprøven.. jeg fikk valget om å ta ny NIPT test med sjansen at dette kunne skje igjen eller ta fostervannsprøve. Jeg valgte fostervannsprøve. Heldigvis kunne den tas på Rikshospitalet i morgen. Men dessverre tar det også ved fostervannsprøve inntil 2 uker før man for svar. Så ny begynner ventetiden på nytt :arghh::nailbiting:

• Hjertelig Hjertelig x 13
  7. Phis Elsker forumet Februarlykke 2022❄️

Neei, så kjipt! Lykke til imrn<3 håper svaret kommer kjapt!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Blueheart Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Påskeliljene 2022 ❤️

Nei så kjipt :( lykke til i morgen :Heartred

9. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Ååh, så kjipt!
    Når jeg tok fostervannsprøve i april, så fikk jeg svar på testen innen ei uke, håper det samme gjelder for deg :oops:

• Liker Liker x 1
  10. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Å det var godt å høre! Håper jeg også får svar så fort :Heartred

11. Tuste123 Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Lykke til :Heartred

12. Bjelle00 Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Lykke til! Håper svaret kommer fort.

13. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Da var fostervannsprøve unnagjort og kan ventingen begynne :nailbiting: heldigvis var prøven i seg selv ikke så vondt. Er forresten ganske sikker på at jeg så en liten gutt på ultralyden i dag :p men legen sa ingenting om kjønn.

• Hjertelig Hjertelig x 13
  14. Beiken Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Krysser fingrene for deg! Håper det ikke tar så lang tid før du får svar.

15. Enhjørningen<3 Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Håper det går bra med deg <3

• Enig Enig x 4
  16. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Takk snille deg :Heartred for en heftig måned det har vært. Nå har det nesten gått tre uker siden vi fikk vite at det er snakk om forhøyet sjanse for Trisomi. Merker at jeg har utrolig tynnslitte nerver nå. Det å gå i denne usikkerheten ‘spiser’ meg opp. Hver gang jeg er alene med tankene mine så kommer tårene. Tør ikke å snakke om barnet i magen, tør ikke å se på babyting eller snakke om fremtiden. Alt blir så usikkert. Går med telefonen i hånda hele dagen, da jeg er livredd jeg ikke skal høre at legen ringer, samtidig som jeg er redd for at legen skal ringe på et dårlig tidspunkt for eksempel i går da jeg var på utviklingssamtale på skolen til datteren min eller når jeg er på et møte på jobb. Huff trøster meg med tanken om at vi uansett for svar denne uken. :nailbiting:

• Hjertelig Hjertelig x 17
    • Nyttig Nyttig x 1
  17. Enhjørningen<3 Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Huff ja jeg kjenner følelsene dine veldig godt! Hadde det jo ganske likt når jeg også gikk og ventet på svar! Føler virkelig med meg, men husk at ved 1/16 så er sjansen fremdeles ganske liten ;) krysser alt vi har for deg, og håper med hele hjertet mitt at alt er bra med lille i magen din <3

18. Teidi Flørter med forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Gode nyheter i dag!! :smiley-bounce016 Legen fra Rikshospitalet ringte og sa at alt så normalt ut så langt :dance018nå må vi vente en uke til på del 2 av testen som skal se på litt mer sjeldnere genfeil slik jeg forstå det. Men babyen har altså ikke Trisomi 21, 18 eller 13 som vi hadde forhøyet sjanse for.

Å jeg er så lettet :gen014

• Hjertelig Hjertelig x 43
    • Vinner Vinner x 9
  19. Aleksing Elsker forumet *MIA* Påskeliljene 2022 ❤️

Det er fantastiske nyheter! Jeg er kjempeglad på deres vegne:D:Heartred

20. Anemor88 Andre møte med forumet

Jeg har vært inne og sjekket her hver dag siden du fortalte om testen, og nå ble jeg ordentlig glad på deres vegne :love7

Del denne siden