Fortsatt kvalm?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvor mange er vi som fortsatt er veldig kvalm?
 
Samme som før... 10+3 i dag, men hjelper med små måltid ofte :p
 
Ja :( 8+5 her.. Sitter på jobb og vet ikke hvor j skal gjøre av meg.. Bevegelser gjør det verre :p
 
9+2, er på sitt verste så langt for min del.. :( Men er godt å nærme seg 12 uker og senkede skuldre :)
 
Litt om morra'n! Men har hatt mine to verste uker forrige uke så kan endelig se fremover :)
 
Jeg gruer meg sånn til jul jeg.., når jeg er så dårlig :( hvordan blir julaften? Julebesøkene i romjulen? Redd vi går en tung tid i møte...
 
8+2 og noe kvalm men ikke så ille egentlig :p hadde 2 dager forrige uke som var forferdelig men dette er lite i forhold :p føler meg heldig !
 
Jeg gruer meg sånn til jul jeg.., når jeg er så dårlig :( hvordan blir julaften? Julebesøkene i romjulen? Redd vi går en tung tid i møte...

Skjønner tankegangen din ja.. får håpe det har rettet seg frem til da :) du er vell 12 uker rundt der?
 
Fortsatt kvalm her også... Regner ikke med at det blir bedre med det første heller, siden at jeg ikke ble bedre før etter fødsel forrige gang.
 
Skjønner tankegangen din ja.. får håpe det har rettet seg frem til da :) du er vell 12 uker rundt der?
12 uker på julaften :) men sist gav det seg ikke før uke 16-17 mener jeg...
 
Jeg er også veldig kvalm enda.. Lei av å gå rundt med en pose i veska i tilfelle det går galt på bussen;) men veldig lykkelig for at jeg har sluppet unna sykmelding:) jeg syns faktisk det blir verre av å ikke gjøre noen ting:)
 
Jeg er, men nå er jeg bare 7+3....Bah, enda mange uker igjen med dette....Trøster meg med at det for meg er et godt tegn.
Mistet i det svangerskapet hvor jeg ikke var kvalm. Med storebror var jeg kvalm og det gikk bra...Min mor var helt lik:p
 
Fortsatt kvalm og ny sykemelding i dag :(
 
Back
Topp