Fortsatt gravid?

Nei, huff. Mange gode tanker til deg!
 
Huff[emoji21] krysser fingrene og sender deg mange gode tanker[emoji173]️ klem
 
Huff, leit å høre.
Håper det løser seg greit når det nå først ble sånn.
 
Huff og huff[emoji21][emoji21] Sender mange gode tanker[emoji173]️
 
Uff, god klem til deg ❤️ så trist.
 
Da ble det operasjon sent i går kveld, med fjerning av høyre eggleder. Hadde mye blod i buken, så hadde nok sivblødd en del fra egglederen. Ellers kunne de ikke se noe annet unormalt.

Når det ble som det ble, er jeg egentlig glad for at de gjorde operasjonen og fikk fjernet den ødelagte egglederen , så blir det forhåpentligvis ikke noen problemer senere.

Det går bra med meg. Jeg har lenge vært inneforstått med at det ikke var et inntakt svangerskap, så har egentlig ikke hatt noen sorgreaksjon. Er bare glad for at alt er ordnet opp i, og at jeg slapp slapp unna uten større traumer.

Takk for gode orde og klemmer, så ønsker jeg dere masse lykke til videre [emoji173]
 
God bedring. Godt å ha det ordnet opp i, så kan en håpe og glede deg til ingen komplikasjoner neste gang[emoji177]
 
God bedring [emoji254] Dumt at det gikk slik, men godt at de fikk ordnet opp i det. Ønsker deg lykke til videre. [emoji4]
 
Uff så trist... Ønsker deg masse god bedring og håper de ikke er lenge til spira klorer seg fast på rett plass![emoji5][emoji169]
 
God bedring til deg[emoji254][emoji254] Håper du kommer deg raskt og at dere snart får en ny spire i magen
 
God bedring. Lykke til videre.
 
Back
Topp