Fortelle venner og familie

dobbelpost
 
Her vet de kommende besteforeldrene det, fortalte det nå i helgen da vi er sammen med mine foreldre så vi hadde ikke noe annet valg siden jeg er så sykt trøtt og uvel dagen lang:p
 
Hvis alt ser bra ut på tidlig ultralyd på torsdag, sier vi det nok til foreldrene våre og sjefen min. Jeg har ikke sjans til å prestere som vanlig på jobb nå, så har veldig lyst til å kunne forklare hvorfor. Fortalte der til sjefen med én gang forrige gang også, og fikk masse støtte og tilrettelegging :)
 
Har fortalt til de nærmeste, både av familie og venner+ sjefen og de nærmeste på jobb. Jeg tror jeg trenger at noen veit om noe skulle gå galt. Sist fikk jeg bekreftet budskapet at alt håp var ute mens jeg var på jobb. Ingen viste noe og jeg hadde ingen å prate med uten å evt dratt hele historien kjente meg ensom med det tunge budskapet. Alle merket nok at noe var annerledes. Godt å få prate med mannen når vi var ferdige på jobb da. Så derfor valgt annerledes denne gangen, så får vi håpe vi ikke angrer;):nailbiting:
 
Har sagt det til familie, naboen, nærmeste venner og jobb…vurderer å publisere det på some etter OUL , men vi gjorde dette i 2019 og så fikk vi i uke 15 vite at det ikke sto bra til med lille i magen og måtte avslutte svangerskapet ..det var tøft når «alle» på tettstedet visste det..så vi er litt i tenkeboksen på om vi ønsker å annonsere det denne gangen..selv om det skal mye til for at det samme skjer 2 ganger og jeg ser høygravid ut så er umulig å skjule:happy:
 
Back
Topp