Fortelle venner og familie

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Har dere planer for hvordan dere skal fortelle om graviditeten? Og hvem har dere sagt det til?:happy:

Jeg har sagt det til samboeren (selvfølgelig), mamma, to venninner og kollegaene mine.
Skal annonsere det til svigers i påska ved å gi de et påskeegg med en body i:joyful:
Resten sier jeg det til når jeg møter de:woot:
 
Har sagt det til mannen min, 4 åringen (avslørte meg :hilarious:) og min bestevenninne :happy: Tenkt litt på om jeg skal vente til etter tul denne gangen, siden det ble oppdaget tom fostersekk sist svangerskap - men samtidig sliter jeg med å holde meg! Jeg er så glad! :joyful:
 
Har sagt det til mannen min, 4 åringen (avslørte meg :hilarious:) og min bestevenninne :happy: Tenkt litt på om jeg skal vente til etter tul denne gangen, siden det ble oppdaget tom fostersekk sist svangerskap - men samtidig sliter jeg med å holde meg! Jeg er så glad! :joyful:
Sliter veldig med å ikke si noe til 4-åringen. Er så sliten for tiden, og syns det hadde vært greit om hun visste hvorfor. Men tenker å holde ut til tul med å si noe til henne. Skal prøve ihvertfall:p
 
Sliter veldig med å ikke si noe til 4-åringen. Er så sliten for tiden, og syns det hadde vært greit om hun visste hvorfor. Men tenker å holde ut til tul med å si noe til henne. Skal prøve ihvertfall:p
Var planen her også, men ble fort avslørt :hilarious: Denne gangen er hun ikke like ivrig på å fortelle det til alle da, så vet ikke om hun er redd for at lille i magen plutselig skal bli borte igjen som sist:(
 
Om det går bra så venter vi til uke 12++. Er så redd for å miste igjen. Har selvfølgelig lyst å rope det ut NÅ!! Men føler jeg må se hjerteslag og få en bekreftelse at det er ok i magen min. Skjønner de som sier det tidlig også, var ikke ment som kritikk. Men vi har alle våre ting...
 
Nå har vi fortalt det til svigers og søstrene mine. De ble kjempeglad! Svigerfar la allerede planer om å pensjonere seg til neste år, så han kan være barnevakt:happy:
 
Nå har vi fortalt det til svigers og søstrene mine. De ble kjempeglad! Svigerfar la allerede planer om å pensjonere seg til neste år, så han kan være barnevakt:happy:
Åå, for en herlig reaksjon! :joyful: Er det første barnebarnet? :happy:
 
Om det går bra så venter vi til uke 12++. Er så redd for å miste igjen. Har selvfølgelig lyst å rope det ut NÅ!! Men føler jeg må se hjerteslag og få en bekreftelse at det er ok i magen min. Skjønner de som sier det tidlig også, var ikke ment som kritikk. Men vi har alle våre ting...
Jeg kunne gjerne fortalt det til alle med en gang, samboeren vil gjerne vente til 12 uker da vi hadde MA i januar, vi har blitt enig om et kompromiss med rundt 8 uker etter Tidlig ultralyd, alle må jo gjøre det som er best for seg og sin situasjon :Heartred
 
Nå har vi fortalt det til svigers og søstrene mine. De ble kjempeglad! Svigerfar la allerede planer om å pensjonere seg til neste år, så han kan være barnevakt:happy:
Så heldige dere er som har så flotte besteforeldre ❤️
 
Jeg kunne gjerne fortalt det til alle med en gang, samboeren vil gjerne vente til 12 uker da vi hadde MA i januar, vi har blitt enig om et kompromiss med rundt 8 uker etter Tidlig ultralyd, alle må jo gjøre det som er best for seg og sin situasjon :Heartred
Helt enig ❤️❤️
 
Vi har fortalt det til våre nærmeste i familien og mine nærmeste venninner. :) Er tidlig, jeg vet, og det vet de også, men gode nyheter kan være dyre for mange i disse tider ❤️
 
Har vært gjennom ivf, så de som vet om det vet også om graviditeten.
 
Såå kjekt påskeegg :D støtter alle fult ut å dele tidlig :) for vår del så kommer me til å holde det hemmelig så leeeenge som mulig. Me mista 3 ganger under eit år, og 2 av gangene var i 2 trimester. Har 2 jenter på 6 og 7år, og me syns at dei bør få vite det før andre. Men me vil skjerme dei så lenge me kan. Så me har gitt beskjed til venner og familie at det ikkje er lov å spør om eg er gravid, sjølv om det synes (for eg lyger ikkje, uaktuelt uansett grunn). Fordi jentene våre skal få høre det først ❤
men eg har sagt det til ei av mine beste venninner som er kristen, slik at eg har ei å stå sammen i bønn med ❤ :smiley-angelic001

Så spørs om eg må sjekke ut litt kreative måter å dele med nå denne gangen når me er langt på vei når me deler ;)
 
Vet ikke om jeg skal le eller grine ! Her skrev svigermor det på Facebook , hun klarte tilogmed og tagge meg. Jeg har ikke sagt det til søsken , jobb, venner enda.. men hurra! :angry4 Nå vet alle ... Det skal sies at fra hennes side var det nok bare ment for og vise hvor stolt og spent hun er.. så ingen dårlig stemming mellom oss, hun er i bunn og grunn god som gull. UANSETT , sikkelig bæsj.....
 
Back
Topp