Fortelle sjefen..

Venternr2<3

Betatt av forumet
Jeg gruer meg litt til å fortelle sjefen at jeg er gravid igjen. Jeg har jo ikke begynt å jobbe etter permisjonen. Begynner å jobbe igjen i august.. Lurer på hvordan jeg skal i det:p. Hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gruer meg også til å si det - har ikke arbeidet der såå fryktelig lenge. Er jo fremdeles en stund til jeg må si det - siden jeg bare er 6+6. Men kjenner jeg ikke ser frem til å måtte fortelle det nei :/


♡02.03.2015♡
 
Jeg begynner i ny jobb 29 juli. Gruer meg til å fortelle det selv. Å så har jeg en prøvepriode på 6 måneder.. Hvordan tror dere det vil gå ? Går å tenker på det hver dag :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg begynner i ny jobb 29 juli. Gruer meg til å fortelle det selv. Å så har jeg en prøvepriode på 6 måneder.. Hvordan tror dere det vil gå ? Går å tenker på det hver dag :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Dem kan ikke si du ikke kan fortsette pga graviditet, men har desverre hørt eksempel på de som ikke får fortsette pga de ikke passer eller er flink nok (som unnskyldning, graviditet er den egentlige grunnen) :(


♡02.03.2015♡
 
Jeg begynner i ny jobb 29 juli. Gruer meg til å fortelle det selv. Å så har jeg en prøvepriode på 6 måneder.. Hvordan tror dere det vil gå ? Går å tenker på det hver dag :(


Jeg tror nok det går bra!:). Vet om noen som har vært i samme situasjon, og det var ikke noe problem!:)
Men som skjer jo dessverre det som Mars2015 sier også:(


Sent from my iPhone using BV For
 
Jeg begynner i ny jobb 29 juli. Gruer meg til å fortelle det selv. Å så har jeg en prøvepriode på 6 måneder.. Hvordan tror dere det vil gå ? Går å tenker på det hver dag :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Altså, de skal være ekstremt forsiktige med å si deg opp når du er gravid, prøvetid eller ei... Kanskje prøve å vente så lenge som mulig? Og lag et hæl****es spetakkel om de skulle si deg opp! Er du medlem av en forening? Det er jeg og de hjalp meg veldig mye når jeg havnet i konflikt med arbeidsgiver (ikke gravidrelatert). Lykke til, dette går nok bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Altså, de skal være ekstremt forsiktige med å si deg opp når du er gravid, prøvetid eller ei... Kanskje prøve å vente så lenge som mulig? Og lag et hæl****es spetakkel om de skulle si deg opp! Er du medlem av en forening? Det er jeg og de hjalp meg veldig mye når jeg havnet i konflikt med arbeidsgiver (ikke gravidrelatert). Lykke til, dette går nok bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Skal nok veldig mye til ja!:). Så tror nok det går veldig fint:).

Jeg er ikke redd for å bli sagt opp eller noe, bare nervøs for hva jeg skal si, siden jeg ikke er tilbake i jobb føre august:/


Venter nr 2 mars 2015❤️
 
Ja er det jeg er redd for. At andre unnskyldninger blir brukt fordi de ikke nå ønsker å leie inn noen når jeg skal i permisjon. Off!
Ja er medlem av sykepleierforbundet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gruer meg veldig.. Startet i ny jobb for to uker siden.. Heldigvis en 100% fast stilling.. Men er helt nyutdannet.. Off.. Er jobb som sykepleier.. Og skal jo i prinsippet helst ikke håndtere cellegift og være forsiktig med antibiotika.. Har ikke lyst å si det enda! Men så varmt det er, så skal man jo være forsiktig med å bli overopphetet også! Vanskelig


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går nok bra ;)
Sent from my RM-875_eu_euro1_267 using Tapatalk
 
Jeg gruer meg veldig.. Startet i ny jobb for to uker siden.. Heldigvis en 100% fast stilling.. Men er helt nyutdannet.. Off.. Er jobb som sykepleier.. Og skal jo i prinsippet helst ikke håndtere cellegift og være forsiktig med antibiotika.. Har ikke lyst å si det enda! Men så varmt det er, så skal man jo være forsiktig med å bli overopphetet også! Vanskelig


Sent from my iPhone using BV Forum


Når har du tenkt å fortelle det. Akkurat samme situasjon. Ny utdannet sykepleier - 50%fast. Begynner 29juli. Gruer meg til å si det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når har du tenkt å fortelle det. Akkurat samme situasjon. Ny utdannet sykepleier - 50%fast. Begynner 29juli. Gruer meg til å si det.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ver ikke helt enda.. Er i hjemmesykepleien så jeg kan jo klare meg unna endel av de tingene.. Men merker jeg ikke liker å gå til de som røyker som noen svamper inne... Jeg må sjekke kontrakten min.. Men lurer på å fortelle det rundt uke 10-12.. Når tenker du å fortelle det?





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når må man fortelle det? I forhold til planlegging av permisjon osv? Er det noen regel på det?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Okei:) men det føler jeg er litt dårlig gjort av meg om jeg venter så lenge, for tar vel ca 3 måneder å lære opp vikar. Men venter ihvertfall til uke 12. Hvis jeg blir dårlig form må jeg fortelle det før.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Vil prøve å få ul i uke 12'ish - så fortelle det etter den. Vil gjerne se lille før jeg forteller det :)


♡02.03.2015♡
ser den. Jeg har bestilt tidlig ul til uke 7, dagen etter at jeg kommer hjem fra ferie. Om jeg må fortelle det før på jobben så vet jeg ihvertfall at alt er bra der nede :) Lettere å fortelle når jeg er litt tryggere :) Gleder meg skikkelig til å strutte nå! Skal bli deilig med 2 uker ferie og bare slippe ut magen!
 
Jeg måtte fortell det til en pasient o dag.. For går der endel og vedkommende røyker veldig inne.. Vil jo helst ille utsette magen for det nå


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg fikk storebror begynte jeg i ny jobb og fant ut om graviditeten etter 4 dager, lå så rett ut i 11 uker med oppkast, så var 100% sykemeldt. Har heldigvis verdens beste sjef, som sybs graviditeter er det koseligste som finns. :) Så hun tok det med et smil.
Men nå vil jeg helst holde det hemmelig så lenge som mulig, men er sykepleier, så skal jo ikke inn på smutterom å div, så blir nok nødt å si ifra ganske tidlig. For å besytte lille spira <3

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp