Fortelle om graviditeten

Har fortalt det til mamma, der var reaksjonen ”Det var ikke noe god nyhet“ en reaksjon jeg egentlig regna med, da hun har lagt meg litt for hat for at jeg flytta langt unna med barnebarnet HENNES for 4-5 år siden.
Bestekompis og svigermor har også fått beskjed og der var det bare positivt å få. Mens resten venter vi med til jul, da er jeg 10 uker ish på vei :)
Det var en skikkelig vond reaksjon av moren din. Ordentlig bittert. Godt svigermor kan glede seg med deg! :Heartred

Har fortalt det til mamma, der var reaksjonen ”Det var ikke noe god nyhet“ en reaksjon jeg egentlig regna med, da hun har lagt meg litt for hat for at jeg flytta langt unna med barnebarnet HENNES for 4-5 år siden.
Bestekompis og svigermor har også fått beskjed og der var det bare positivt å få. Mens resten venter vi med til jul, da er jeg 10 uker ish på vei :)

Skjønner ikke at folk ikke bare kan svelge sin egen bitterhet og i det minste si gratulerer.

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre! Vil egentlig vente til jeg har bikket uke 12 (12 januar), men samtidig så har jeg lyst til å skrike det ut.. skal til legen og ta ul når jeg er 8+3. vurderer å si det i romjula, men det er viktig for meg at barna mine får vite det først da vi bor på et lite sted og det sprer seg latterlig fort.. Hvis vi ser et hjerte slå, er det innafor å si det til barna rundt 9+5/10+0? De er 6 og snart 9 år. Er så oppblåst så det synes litt allerede (6+0) :hilarious:

Back
Topp