Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en på 4 og en på 2 fra før, så prøver å vente så lenge som mulig da de ikke har tidsbegrep, så slipper de å mase om når tid baby kommer. Helst nærmere uke 20, men altså - jeg forventer at magen blir synlig før den tid, spesielt mtp at dette er tredje gang, så hvis de spør så må jeg jo si jaDere som har små barn fra før, hvor lenge venter dere med å si det til barnet? Jeg har allerede fortalt om svangerskapet til mine nærmeste, da det har vært til stor hjelp at noen har visst om det de gangene det har gått galt![]()
Takk for svar, jeg antar at magen min også blir godt synlig før uke 20 hvis jeg kommer så langt, så da blir det et ærlig svar hvis barnet spør (3 år gammel) før den tid. Men prøver nok å holde det hemmelig så lenge som mulig, mest fordi jeg er redd for å måtte gi kontrabeskjedJeg har en på 4 og en på 2 fra før, så prøver å vente så lenge som mulig da de ikke har tidsbegrep, så slipper de å mase om når tid baby kommer. Helst nærmere uke 20, men altså - jeg forventer at magen blir synlig før den tid, spesielt mtp at dette er tredje gang, så hvis de spør så må jeg jo si ja

Søstrene mine kommer til å få et ærlig svar om de spør, da dette er vårt andre prøverørsbarn og de vet om innsettet. Vil gjerne vente til UL i uke 7 (standard IVF) før noen andre eventuelt får vite det. Ellers blir det nok å vente til TUL i uke 12-ish som er i jula! Rundt den tiden må sjefen få vite det også, da jobben inneholder mye utagering. «Annonserer» det ikke før tidligst OUL.

Nå er han her og skal kanskje bli storebror i det han fyller 1 år. Så denne gangen kommer jeg til å dele etter TUL og svar på NIPT (fyller 35 når baby blir født). Mamma og en venninne vet om det da 
Akkurat sånn er det her nå også. For meg er det nok frykt for at desto flere som vet større sjans for at det ikke går bra. Dum tankegang, med så mange nedturer blir man ikke optimist.Det er så rart. Jeg «craver» ikke etter å fortelle det til folk. Verken nære venner eller familie. Det er superspesielt til meg å være. Kanskje jeg ikke tror helt på det selv enda
Kanskje greit å få vite kjønn med en gang.