Fortelle om graviditeten

Har fortalt det til mamma, der var reaksjonen ”Det var ikke noe god nyhet“ en reaksjon jeg egentlig regna med, da hun har lagt meg litt for hat for at jeg flytta langt unna med barnebarnet HENNES for 4-5 år siden.
Bestekompis og svigermor har også fått beskjed og der var det bare positivt å få. Mens resten venter vi med til jul, da er jeg 10 uker ish på vei :)
Det var en skikkelig vond reaksjon av moren din. Ordentlig bittert. Godt svigermor kan glede seg med deg! :Heartred

Har fortalt det til mamma, der var reaksjonen ”Det var ikke noe god nyhet“ en reaksjon jeg egentlig regna med, da hun har lagt meg litt for hat for at jeg flytta langt unna med barnebarnet HENNES for 4-5 år siden.
Bestekompis og svigermor har også fått beskjed og der var det bare positivt å få. Mens resten venter vi med til jul, da er jeg 10 uker ish på vei :)

Skjønner ikke at folk ikke bare kan svelge sin egen bitterhet og i det minste si gratulerer.

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre! Vil egentlig vente til jeg har bikket uke 12 (12 januar), men samtidig så har jeg lyst til å skrike det ut.. skal til legen og ta ul når jeg er 8+3. vurderer å si det i romjula, men det er viktig for meg at barna mine får vite det først da vi bor på et lite sted og det sprer seg latterlig fort.. Hvis vi ser et hjerte slå, er det innafor å si det til barna rundt 9+5/10+0? De er 6 og snart 9 år. Er så oppblåst så det synes litt allerede (6+0) :hilarious:

Skal på UL lille julaften og har nå bestemt oss for å informere min familie etter det om alt står bra til, sånn at jeg slipper å stresse med å ikke drikke alkohol/spise ditt og datt i julen.

Vi venter med samboer sin familie til etter jul, siden jeg har lyst å være med å se reaksjonene, da jeg vet at svigermor har sååå lyst på barnebarn.

Vi har bestemt oss for å fortelle barna det etter ordinær tidlig ultralyd, om alt ser bra ut der. Det er på lillejulaften, og jeg er 12+5. De er 5 og 8, så da går jungeltelegrafen. Tenkte å skrive en gåte, som de skal gjette før de åpner en boks med ultralydbilder. :) Tror de mistenker noe da, jeg har vært 100% sykemeldt og sofaliggende i snart 7 uker. Minste på 5 sa i går: jeg tror det er en baby i magen din mamma. Spurte hvorfor hun trodde det, og da sa hun: Fordi fjeset ditt ser så annerledes ut. Det er kanskje sant, med konstant kvalme og null sminke… Håper de blir glade, begge har forsåvidt sagt de har lyst vi skal få en baby til… :)

Jeg dro på ul nå i uke ti, før jeg sa det til mine foreldre, siden det ellers ville blitt vanskelig å holde det skjult i jula. Forteller ikke andre eller ungene før etter nipt (hvis jeg får det) og ultralyd i januar. Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på nipt?

Litt lyst å vente med å fortelle det til storfamilien, men usikker om denne magen kan gjemmes.

I min familie pleier vi å ha pakkeleken lillejulaften, så den nye her ble avslørt i pakkeleken, ultralyd limt inne i en melkehjerte boks :Heartblue

Back
Topp