Vel, jeg har nettopp takket ja til en ny rolle som kom veldig overraskende på, etter firmaet fullstendig ghostet meg. Da var nådestøtet allerede satt, og jeg fikk positiv test i dag, etter at jeg takket ja til rollen sist uke. Dette er en rolle jeg,
1: Hadde gitt opp håpet på
2: Har sendt inn over 250 søknader og fått tilhørende avslag for
3: Er drømmerollen
4: Har 6 måneders prøvetid
5: Er 3 dagers kjøretur unna, så vi flytter nå i slutten av november.
I tillegg blir jeg straks 41 år, så vi forventer overhodet whatsoever at det skulle være så enkelt å bli gravid.
Sååeh, både å takke nei til rollen samt å ikke gå videre med graviditeten er uaktuelt. Å gi beskjed til HR at de nå har ansatt en 40 åring som skal stifte ny familie, er også uaktuelt. Så nå er planen å holde det så hemmelig som mulig i ... tja... 7 måneder? Jeg er frodig, så mulig jeg får det til. Jeg kan også bruke store klær og fake at det er den naturlige stilen min. Layers og alt det der.
Nærmeste familie skal selvsagt også få beskjed, men her er jeg veldig usikker på når. Jeg har en familie som dessverre har mange store meninger om den minste ting, og det kan være veldig slitsomt og sårende. "Ja, men har du ikke tenkt på... men hva med... er du ikke for gammel.... kanskje du heller skal ta abort til du kommer på plass i den nye rollen og i den nye boligen - som du forresten ikke har". De er slitsomme. Samtidig hadde det vært fint med støtte fra en plass. Hans familie er ikke-eksisterende. Faren forlot han i tenårene og ingen vet hvor han er (privatetterforskere har ikke funnet han), og mora er et monster som ikke har fortjent tittelen mor. Så vi flytter til en ny plass, uten at vi kjenner noen. Så å si det til noen hadde vært fint. Å fortelle til HR før prøveperioden har gått ut? Nei takk, men kom gjerne med tilbakemeldinger. Så har jeg to tenåringer, så vi får se hva de sier når den tid kommer.