Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kreativt!Vi tenkte også å fortelle det i påska men det ser dårlig ut
Har laga kryssord til de kommende besteforeldrene. Ett som blir besteforeldre og ett som blir november.
Veldig kjedelig at man ikke får møttes så lett situasjonen er nå, men lettere å holde det hemmelig for de man ikke vil at skal vite noe enda
Haha, ja jeg er veldig spent på det i så fall!Så mange gutter da Blir spennede å se om nestemann også er gutt
Jeg har sett på dem, de er fine men finner ingen som selger i str 86? Har du sett det?memini har bare å søk på storebror memini...
Jeg har sett på dem, de er fine men finner ingen som selger i str 86? Har du sett det?
Så koseligVi skal ta TUL 7/4 da er vi 7+5. Er alt bra da så skal vi fortelle svigerforeldre om spiren i påsken. Dette blir første barnebarnet for de. Så veldig spent! Vi skal skrive det på ett kort til de med «invitasjon til reisen min»
Vi tenkte også å fortelle det i påska men det ser dårlig ut
Har laga kryssord til de kommende besteforeldrene. Ett som blir besteforeldre og ett som blir november.
Her blir kortene holdt inntil kroppen frem til etter uke 12.
Jeg har tidligere mistet i uke 8 etter å sett hjerteblink osv, så tør ikke si noe. Jeg har noen venner som har visst vi har vært i ivf behandling, og som har støttet veldig. Men ellers er det tyst herfra
Vet de samme vennene dine at du nå har positiv test?
Vi har prøvd i flere år.. og det er så vanskelig å ikke skulle si noe til noen
Denne likte jeg så godt at jeg har laget kryssord jeg ogsåVi tenkte også å fortelle det i påska men det ser dårlig ut
Så kreativt med kryssord! Send gjerne bilde av kryssordet her, hvis du vilJeg er 6+2 nå. Skulle egentlig hjem til nord-norge i mai og fortelle det til familien min da, men turen er blitt avlyst på grunn av korona. Så da tenker jeg å sende et brev i posten med hjemmelaga kryssord og ultralydbilde til de eldre i familien. Mamma og de er jeg usikker på hvordan jeg vil fortelle de det, mulig jeg kombinerer det med bursdagen min i mai. Jeg har søsken som bor her i sør og håper på å fortelle dem det face to face. Kanskje få tantebarnet mitt med på noe i den avsløringen Svigerfamilien bor like ved oss, usikker på hva vi gjør der. Dette er deres første barnebarn
Denne likte jeg så godt at jeg har laget kryssord jeg også