Fortelle nyheten

Vi tenkte også å fortelle det i påska men det ser dårlig ut:(

Har laga kryssord til de kommende besteforeldrene. Ett som blir besteforeldre og ett som blir november.
 
Veldig kjedelig at man ikke får møttes så lett situasjonen er nå, men lettere å holde det hemmelig for de man ikke vil at skal vite noe enda:happy:

Det er et veldig godt poeng! Har hatt mange vinkvelder med venninnegjengen siste ukene, men veldig mye enklere å få et vinglass med cola zero til å ligne på rødvin over video enn i virkeligheten :hilarious: Så det er absolutt et pluss!
 
Vi skal ta TUL 7/4 da er vi 7+5. Er alt bra da så skal vi fortelle svigerforeldre om spiren i påsken. Dette blir første barnebarnet for de. Så veldig spent! Vi skal skrive det på ett kort til de med «invitasjon til reisen min» :D
 
Vi skal ta TUL 7/4 da er vi 7+5. Er alt bra da så skal vi fortelle svigerforeldre om spiren i påsken. Dette blir første barnebarnet for de. Så veldig spent! Vi skal skrive det på ett kort til de med «invitasjon til reisen min» :D
Så koselig:happy:
 
Er bare 5+6 i dag. Omtrent alle på jobben vet det pga arbeidsforholdene vi har, utenom det vet bare mamma om det :)
 
Er bare 6+4 i dag, familie og venner skal få vite om det rundt uke 12:)
Lite unntak med at vi ringte min mormor og morfar i dag, siden min mormor er alvorlig kreftsyk, sånn måtte det bli da:Heartpink
 
Her blir kortene holdt inntil kroppen frem til etter uke 12.
Jeg har tidligere mistet i uke 8 etter å sett hjerteblink osv, så tør ikke si noe. Jeg har noen venner som har visst vi har vært i ivf behandling, og som har støttet veldig. Men ellers er det tyst herfra
 
Vi forteller det nok ikke før uke 11-12. Må se an coronaviruset med tanke på hvordan vi gjør det. Hadde håpet å kunne gjøre det ansikt til ansikt.
 
Her blir kortene holdt inntil kroppen frem til etter uke 12.
Jeg har tidligere mistet i uke 8 etter å sett hjerteblink osv, så tør ikke si noe. Jeg har noen venner som har visst vi har vært i ivf behandling, og som har støttet veldig. Men ellers er det tyst herfra

Vet de samme vennene dine at du nå har positiv test? :)
Vi har prøvd i flere år.. og det er så vanskelig å ikke skulle si noe til noen :wtf:
 
Vet de samme vennene dine at du nå har positiv test? :)
Vi har prøvd i flere år.. og det er så vanskelig å ikke skulle si noe til noen :wtf:

Noen av dem vet, men ikke alle. Jeg ble overstimulert og innlagt på sykehus sist, da var det litt vanskelig å skjule for dem. Nå har vi akkurat funnet ut at vi er gravide, men kommer til å være ennå mere tilbakeholden etter det som skjedde sist.
 
Vi tenkte også å fortelle det i påska men det ser dårlig ut:(

Har laga kryssord til de kommende besteforeldrene. Ett som blir besteforeldre og ett som blir november.
Denne likte jeg så godt at jeg har laget kryssord jeg også :D
 
Jeg er 6+2 nå. Skulle egentlig hjem til nord-norge i mai og fortelle det til familien min da, men turen er blitt avlyst på grunn av korona. Så da tenker jeg å sende et brev i posten med hjemmelaga kryssord og ultralydbilde til de eldre i familien. Mamma og de er jeg usikker på hvordan jeg vil fortelle de det, mulig jeg kombinerer det med bursdagen min i mai. Jeg har søsken som bor her i sør og håper på å fortelle dem det face to face. Kanskje få tantebarnet mitt med på noe i den avsløringen:hilarious: Svigerfamilien bor like ved oss, usikker på hva vi gjør der. Dette er deres første barnebarn:rolleyes:
 
Jeg er 6+2 nå. Skulle egentlig hjem til nord-norge i mai og fortelle det til familien min da, men turen er blitt avlyst på grunn av korona. Så da tenker jeg å sende et brev i posten med hjemmelaga kryssord og ultralydbilde til de eldre i familien. Mamma og de er jeg usikker på hvordan jeg vil fortelle de det, mulig jeg kombinerer det med bursdagen min i mai. Jeg har søsken som bor her i sør og håper på å fortelle dem det face to face. Kanskje få tantebarnet mitt med på noe i den avsløringen:hilarious: Svigerfamilien bor like ved oss, usikker på hva vi gjør der. Dette er deres første barnebarn:rolleyes:
Så kreativt med kryssord! Send gjerne bilde av kryssordet her, hvis du vil :angel12
 
Har så lyst til å fortelle det til mamma ansikt til ansikt. Dumme corona! Er 9+5 og har fått kul allerede, om jeg skal vente til coronakrisen er over holder det vel at jeg viser meg:laughing021
 
Back
Topp