Skal gi svigermor garnnøster og strikkeoppskrift der jeg har markert størrelsen 0-3 mnd og spørre om hun kan strikke den for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lyst å dele det før jeg har avslørt noe, dessverre det jeg gjorde var å lage ruter i word 10x10. Skrev inn mitt navn og samboer som krysset hverandre (hans bokstav startet i mitt) og brukte svarord som termin, dato, måned, "to pluss to" blir tre" osvSå kreativt med kryssord! Send gjerne bilde av kryssordet her, hvis du vil
Venter de fleste helt til uke 12 med å fortelle venner og familie? Jeg er 10+3 og har litt smått begynt å fortelle de som står meg nære. Har mange venner jeg ikke ser så ofte ettersom de bor borte, og syns det hadde vært fint å fortelle dem nå når de er hjemme. Samtidig er jeg redd det kan være litt tidlig. Har ikke vært på noen ultralyder enda så vet ikke om det er liv..
Venter de fleste helt til uke 12 med å fortelle venner og familie? Jeg er 10+3 og har litt smått begynt å fortelle de som står meg nære. Har mange venner jeg ikke ser så ofte ettersom de bor borte, og syns det hadde vært fint å fortelle dem nå når de er hjemme. Samtidig er jeg redd det kan være litt tidlig. Har ikke vært på noen ultralyder enda så vet ikke om det er liv..
Har mistet fem ganger på rad så har ikke tenkt å si det på veldig lenge ennå. Er 9+0 i dag. Glapp da jeg prata med ei venninne i går som jeg ikke hadde snakket med på en måneds tid, men det var godt å få ut litt bekymring iallfallVenter de fleste helt til uke 12 med å fortelle venner og familie? Jeg er 10+3 og har litt smått begynt å fortelle de som står meg nære. Har mange venner jeg ikke ser så ofte ettersom de bor borte, og syns det hadde vært fint å fortelle dem nå når de er hjemme. Samtidig er jeg redd det kan være litt tidlig. Har ikke vært på noen ultralyder enda så vet ikke om det er liv..
Har mistet fem ganger på rad så har ikke tenkt å si det på veldig lenge ennå. Er 9+0 i dag. Glapp da jeg prata med ei venninne i går som jeg ikke hadde snakket med på en måneds tid, men det var godt å få ut litt bekymring iallfall
Jeg fortalte det til mine to beste venninner samme dag som vi fikk positiv test Vi deler alt med hverandre, så jeg hadde aldri klart å holde det skjult! Mannen fortalte det også til en kollega ved et uhell fordi han var så gira, hehe. Fortalte foreldre og søsken i uke 7 Vi velger å være optimistiske, og tenker at de som vet det nå uansett ville fått vite det selv om det gikk galt. Nærmeste kollega og leder på jobb vet også om det pga kvalme. Synes det er såå koselig å dele nyheten Men venter med resten til etter uke 12! Tenker at man må velge det som føles naturlig for en selv.Venter de fleste helt til uke 12 med å fortelle venner og familie? Jeg er 10+3 og har litt smått begynt å fortelle de som står meg nære. Har mange venner jeg ikke ser så ofte ettersom de bor borte, og syns det hadde vært fint å fortelle dem nå når de er hjemme. Samtidig er jeg redd det kan være litt tidlig. Har ikke vært på noen ultralyder enda så vet ikke om det er liv..
Jeg er førstegangsgravid og veldig usikker på hvorvidt jeg skal fortelle det til familien eller ikke. Er 9+4, har vært på tidlig UL og har sett hjerteslag. Føler likevel at det kanskje er litt tidlig å si noe? Samtidig har jeg så fryktelig lyst til å dele dette med mamma, da dette blir det første barnebarnet.