Fortelle kommende søsken

Jeg har sagt det til han minste, men han sier ikke noe videre. Og tror heller ikke han skjønner så mye hva det innebærer enda. :) storesøster skal få vite det om noen uker. Før andre får vite noe. Hun er snart tre år.
 
Vi venter til uke 12 med å si det. Gutten min har vært igjennom veldig mye og vil nok elske det å skulle få et nytt søsken, så jeg vet det ville ha vært veldig tungt for han om vi sa noe nå også skulle, i aller verste fall, skje noe. Vi har sladret til søsteren på 3, men hun sier ikke noe :)
 
Så moro da! :) vet ikke om du kjenner meg, men er jo ikke så store byen;-)
Nei det er jo ikke så store byen, er du på den gruppa på Facebook, er jo ei der men vet ikke om det er deg eller ho andre.
 
Ja, ble lagt til i går ditt navn kjente jeg ikke igjen da..
 
Vet ikke hvordan jeg kommenterer på lenkene deres, men ja Mandal er ikke så store plassen nei! Vet ikke om jeg vet hvem du er sørlandsbaby:/ er du med i den gruppa på Facebook? :)
 
Så du hadde svart nå, huff litt treg her altså:/
 
Tror seriøst Tlf klikker her, innleggene jeg skriver går vekk for så å komme tbk. Huff virker jo helt idiot her som svarer så mange ganger, må bare beklage dette.
 
Her fikk eldste sønnen på 16 år vite det i går. Var redd han skulle finne det ut selv pga oppblåst gravid mage og dårlig form på mor :p Tror også det er viktig for han å bli involvert i det som skjer siden han ikke er vårt fellesbarn.

Han tok de veldig fint og kommenterte litt tørt at vi ikke kunne forvente mer hjelp fra han enn det vi allerede får ift lillesøster på 16 mnd.
 
Her fikk eldste sønnen på 16 år vite det i går. Var redd han skulle finne det ut selv pga oppblåst gravid mage og dårlig form på mor :p Tror også det er viktig for han å bli involvert i det som skjer siden han ikke er vårt fellesbarn.

Han tok de veldig fint og kommenterte litt tørt at vi ikke kunne forvente mer hjelp fra han enn det vi allerede får ift lillesøster på 16 mnd.
Hehe, har ikke sagt d enda vi, men regner vel m d blir noe sånt svar her i huset også :) fikk klar beskjed sist når jeg tulla med at han måtte lære seg å skifte bleie at det var uaktuelt og at vi fikk stå for det vi hadde gjort sjøl :) han kunne godt passe på han litt, men der gikk grensa :)
 
Hehe, har ikke sagt d enda vi, men regner vel m d blir noe sånt svar her i huset også :) fikk klar beskjed sist når jeg tulla med at han måtte lære seg å skifte bleie at det var uaktuelt og at vi fikk stå for det vi hadde gjort sjøl :) han kunne godt passe på han litt, men der gikk grensa :)

Hahaha! Bleier var uaktuelt her også! Hjelper litt til innimellom, særlig om morgenen før vi drar på jobb og skole så syns ikke han er helt ille.
 
Back
Topp