Fortelle kommende søsken

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Når forteller dere søsken nyheten? :) sist fortalte vi det med en gang, men dessverre mista jeg. Da hadde ho på 5 allerede fortalt det i bhg....
 
Tenkte vente ett par uker til, men sliter med kvalme og trøtthet. I tillegg er jeg veldig oppblåst og ser ut som jeg er 12 uker allerede (5+6). Eldste er 16 så tror han lett kan avsløre meg.
 
Når forteller dere søsken nyheten? :) sist fortalte vi det med en gang, men dessverre mista jeg. Da hadde ho på 5 allerede fortalt det i bhg....

Av samme grunn tenker vi også å vente litt - fordi jeg ikke har så lyst til at hele barnehagen (kremt, min arbeidsplass :p) skal få vite det hvis det skulle gå galt i starten. MEN, magen strutter allerede - oppblåst ballong, så har allerede fått spørsmål fra bonusgutt på 7 om det er noen inni der :p Så spørs hvor lenge vi klarer å holde oss....!
 
Tror vi venter til uke 8 hvertfall. Har da vært på ultralyd og forhåpentligvis(!:)) vet vi da om alt er som det skal. jenta vår på 3 år ønsker seg VELDIG søsken og er redd for å si det for tidlig om vi så skulle miste.
 
Ble litt nysgjerrig på hvor på sørlandet du er fra, sørlandsjenta? :) jeg holder til i mandalsområdet:)
 
Kommer ikke til og si noe før uke 12 av den enkle grunn, at om det går galt så veit ikke snuppa mi noe om det :) Syns det e domt og del før tidlig om det sku skje :-/ Så uke 12 e meir sikert før min del <3 Sist fikk æ jo en SA i uke 5 (8) å takk gud før at ho ikke viste noe sia ho ønska sæ søsken ;)
 
Vi venter til etter tidlig UL. Og den har vi nok i når jeg er ca 9+4..
 
Venter til uke 12 :) største er bare 3, så han merker nok ingenting :p vil helst vente så lenge som mulig for å være helt sikker.. vil jo ikke at han skal fortelle det i bhg eller at han skal bli skuffet.
 
Venter til det er sikrest mulig at det går bra, og at magen begynner å vises :) Hu er så lita enda at det er lettere å skjønne når det begynner å vises utenpå tenker jeg ;)
 
Vi venter også til uke 12 eller senere. Han er bare 3, så greit at det begynner å vises før han får vite det. Men han må selvfølgelig få vite det før besteforeldrene ;)
 
Venter til tidligst uke 12. Hadde SA i uke 10/11 sist, så tørr ikke si det til noen omtrent denne gangen. Snuppa er bare 3 år, så hun fortstår nok ikke heelt at det er virkelighet før jeg får babymage uansett ;-) Men etter uke 12 skal besteforeldre få vite det, så da må hun få vite først :)
 
Her blir det etter uke 12 tenker jeg. Besteforeldrene får nok vite det før, så jeg får litt hjelp med mini hvis jeg blir veldig kvalm og dårlig! Men ingen andre får vite det før... Tror jeg :) Får RASKT mage, alle så det i uke 12-14 sist, så vi får se...
 
Venter nok til uke 12 her også, tviler på at de klarer å la være og si noe ;)
 
Jeg er også fra Mandal:)
 
Back
Topp