Fortelle familien

Blir nok å fortelle når jeg er 10+0 - skal på ny ultralyd... Vet at et barnebarn er svært ønsket fra begge sider, gleder meg inderlig til reaksjon.. :) :Heartpink

Nå har vi fortalt det til kommende søsken, vi blir en min,dine, vår familie og barna er 4-16år. Kjøpte inn 4 gaver med babysmokk godteri, tåteflaske godteri, slikkepinne formet som en smokk og et par babysokker. Den ene gaven inneholdt og en lime,for er den str fosteret har denne uka. Tok litt tid før de koblet gaven,men de ble glade alle sammen,dog sjokkerte. Nå spekuleres det i om det er gutt eller jente og hva babyen skal hete. Glad de tok det så bra!

Jeg er 9+1 i dag og er på vei for å fortelle mine foreldre da jeg skal hjem på besøk og mamma kommer til å se det på meg uansett. Svigers får vite det om halvannen uke når vi møtes igjen :Heartred

Jeg har fortalt det til lillesøsteren min. Hun har et barn på 1 år, så hun har "nettopp" vært gjennom dette og kan gi gode råd. Mannen min har fortalt det til bestekompisen sin. Vi tenkte det var greit å ha en (annen enn hverandre) å snakke med, både om gleder, utfordringer og hvis det ikke går så bra. Vi bor ikke på samme sted som familiene våre, så de kan ikke bare oppdage det. Vi kommer til å holde det skjult til vi har fått svar på NIPT, om ca fire-fem uker.

Min mor og bestemor har bursdag rett over ei uke etter termin, så tenkte å nevne for dem i en familiemiddag at jeg allerede har fikset dem bursdagsgave. Og hinte litt rundt det til de forstår.
Når jeg skal si det derimot er usikkert, men blir etter TUL om to uker. Er første barnebarn/oldebarn så gleder meg.

Jeg skal kjøpe «big sister» genser og se om familien reagerer når vi kommer på besøk.
Når vi skal kle opp den kommende søsteren er vi ikke sikker på, kommer også an på formen min.
Helst ville vi ventet til etter OUL, hadde vært gøy å delt kjønnet samtidig. Jeg er uansett sprekkeferdig av å holde dette hemmelig, så mest sannsynlig deler vi det etter ultralyd i uke 13-14.

Gleder meg veldig til å fortelle familie denne uka! Tror jeg kommer til å føle meg noen kilo lettere

Vi har fortalt det til foreldrene våre, søsken og min bestevenninne. Jeg er 9+2, de skjønte det var noe på gang siden jeg er sykemeldt og kaster opp så mye

Gravid med første og ble så dårlig allerede før uke 6 at vi måtte fortelle det i uke 6, ikke mulig å holde det skjult for familien når jeg ble sengeliggende. Så det ble en helt tilfeldig telefonsamtale der jeg fortalte at jeg var gravid og veldig veldig dårlig, men at det var tidlig så vi måtte se det an. så ikke noe spennende gøyal måte på oss. gubben gjorde det samme som meg til sin familie.

Back
Topp