Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Min eldste datter (15) får fortløpende oppdateringer, fordi jeg måtte ha henne til å være hjemme og passe hunden mens vi var i Trondheim og satte inn
Dette er nr 5, og folk pleier generelt ikke bli så begeistret da; blir mer sånn "ah, igjen, ja.".
Men igjen, det er nr5, og jeg ble oppblåst FØR positiv test; så vet ikke helt hvor lenge jeg skal gidde vente heller. Lurer på om det bare blir en snap liksom
Nå først må gubben komme hjem, så jeg kan dytte testen med + på i trynet på ham!
Dette er nr 5, og folk pleier generelt ikke bli så begeistret da; blir mer sånn "ah, igjen, ja.".
Men igjen, det er nr5, og jeg ble oppblåst FØR positiv test; så vet ikke helt hvor lenge jeg skal gidde vente heller. Lurer på om det bare blir en snap liksom
Nå først må gubben komme hjem, så jeg kan dytte testen med + på i trynet på ham!

Men neste uke skal vi være med svigers i liten hytte en uke, og kanskje det er lettest at de får vite. Så er det litt mer forståelig at jeg benytter de ekstra barnepasserne til å sove litt ekstra og slikt
Dessuten ser vi ikke de så ofte, så det er kjekt å fortelle face to face.