Fortelle det til arb.giver

Jeg er også litt redd for å miste jobbe. har en 6 måneders prøveperiode, og er ikke ferdig med den enda...Og så har jeg litt dårlig samittighet,for jeg vet det blir trøbbel for arbeidsgiver uansett hvor tidlig jeg forteller det.

Du kan ikke miste jobben mens du er i prøveperioden bare fordi du er gravid. Tror det skal veldig gode grunner til for å si noen opp etter endt prøveperiode.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg vil ikke fortelle det før jeg må. Dvs når magen synes eller etter usedvanlig mange sykemelding om jeg blir kvalm ol.

Du kan ikke miste jobben mens du er i prøveperioden bare fordi du er gravid. Tror det skal veldig gode grunner til for å si noen opp etter endt prøveperiode.

<3 Gutt feb.12 <3

Jeg har undersøkt dette, og det kan jeg desverre. De må bare komme opp med en god nok grunn...

Off for en kjærring altså!
Høres ikke ut som om det er en plass jeg ville ha jobbet etter endt permisjon. Og heller ikke hatt ungen min i hvis sjefen er slik..

Er det mulig at du kan snakke med henne om dette? Er det en kommunal barnehage og har hun barn selv?

<3 Gutt feb.12 <3

Ene barnet mitt går i den bhg også, vurdere sterkt å søke overflytting!

Nei, hun er bare sånn mot enkelte.
Tror hun har barn selv

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Forteller det ikke før jeg må. Verner godt om privatlivet mitt på jobben :)

Fortalte det til sjefen sist i uke 12 og det kommer jeg nok til å gjøre denne gangen også :)

Jeg har undersøkt dette, og det kan jeg desverre. De må bare komme opp med en god nok grunn...

Ja men det skal litt til for å få gjennomslag for den grunnen... Grunnen kan ikke være graviditeten...
Om de sier de ikke har bruk for folk eller at du er udugelig, så har de nok lov. Men er veldig vanskelig å si opp folk i dag..

<3 Gutt feb.12 <3

Ene barnet mitt går i den bhg også, vurdere sterkt å søke overflytting!

Nei, hun er bare sånn mot enkelte.
Tror hun har barn selv

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så bra at du kun er sånn mot enkelte, eller misforstå meg rett, det er ikke greit i det hele tatt å oppføre seg slik. Men siden hun først gjør det, er det bra det ikke går utover alle...

<3 Gutt feb.12 <3

Fortalte det når jeg ble 50% sykemeldt :) sjefen vet at vi har prøvt i noen år, også vet hun at jeg har mista 2 ganger (ble jo lagt inn på sykehuset)
Jobber i en liten bedrift, og veldig greit å være ærlig, får masse forståelse og alle krysser jo fingre og håper det går bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp