Fortelle det til arb.giver

Her engster jeg meg litt for å si det.. Jobber på engasjement, og i kontrakten står det at jeg skal jobbe så lenge det er nok å gjøre.. Nå driver kunden vår å sjonglerer og endrer på oppdragsmengden, så da er jeg redd jeg kan bli første mann ut om de vet at jeg kommer til å bli borte i løpet av våren uansett...

TuMmY LoVe

Har vært ansatt i bare en mnd og måtte sykemeldes fra idag så da fikk sjefen og de nærmeste kollegaene vite det. De må ta over litt av jobben, så det føles ærligere å fortelle. Plages ikke av å måtte fortelle de det om det ikke går bra denne gangen, så sikkert derfor jeg føler det er greit å si det så tidlig.

Fortalte han det i går. Synes det er greit at han vet det. Med tanke på hvorfor jeg fungerer litt dårlig på jobb nå, og da vet han hvorfor jeg kanskje noen dager er så dårlig at jeg blir hjemme. Vi er så lite folk nå at vi bare er 4 som rullerer hver dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sa det i går, ikke så veldig positivt mottatt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg sa det i går. Gikk helt fint :)

Ikke? Hvordan reagerte h*n? :o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uffda, det er jo utrolig at de kan være negative om dette! Greit om de mener det, men de bør ikke si det høyt!

TuMmY LoVe

Fortalte sjefen min at jeg var gravid i uke 11 fordi jeg hadde vært dårlig noen dager. Ble absolutt ikke tatt imot på en possetiv måte. Første hun sa var "du skal ta abort eller". Å noen dager etter hadde jeg vært hos legen å fått en sykemld på 50% pga. Bekkene å etter det nektet hun å tilrettelegge noe som helst på arbeidsplassen. Hun fikk tlf av legen min også ang dette å ville fremdeles ikke gjøre det noe lettere så ble derfor sykemld 100%. Så nå skal det sies at hun har fått sparken :)

Ikke? Hvordan reagerte h*n? :o

Null gratulasjoner, bare små frekk tone om at det var værst for meg som ikke har jobb etter permisjon, ingen smil eller glede. Bare frekkhet!
Kjenner jeg gruer meg til å gå på jobb!

Fortalte sjefen min at jeg var gravid i uke 11 fordi jeg hadde vært dårlig noen dager. Ble absolutt ikke tatt imot på en possetiv måte. Første hun sa var "du skal ta abort eller". Å noen dager etter hadde jeg vært hos legen å fått en sykemld på 50% pga. Bekkene å etter det nektet hun å tilrettelegge noe som helst på arbeidsplassen. Hun fikk tlf av legen min også ang dette å ville fremdeles ikke gjøre det noe lettere så ble derfor sykemld 100%. Så nå skal det sies at hun har fått sparken :)

Så bra at hun fikk sparken. Og for en idiot som sier slike ting!!

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Null gratulasjoner, bare små frekk tone om at det var værst for meg som ikke har jobb etter permisjon, ingen smil eller glede. Bare frekkhet!

Nei seriøst!!! Har du fast jobb eller?

Skjønner godt at du gruer deg! Må du ser sjefen hver dag?

<3 Gutt feb.12 <3

What???? Er du medlem i noe fagforbund? Det er jo så feil på alle måter det som det går ann!

Jeg gruer meg til å si det fordi jeg vet hvordan venninna mi ble mottatt da hun fortalte det tidligere i år. "Jaha? Og når er dette da?" Ingen smil, ingen gratulasjoner.

Jeg venter til etter 12 uker, godt mulig enda lenger.

Skal på tidlig UL i uke 7+3 så tenkte og fortelle det når jeg ser om alt ser bra ut. Hvis det blir slik som forrige gang hadde jeg mage i uke 6 og uke 8 fikk jeg ikke skjult det mer. Så greit å si det før han ser det selv:) Men spent på hvordan det blir mottatt..

Jeg er redd for at jeg ikke evt får mer jobb fordi jeg er gravid. Jobber som lærer vikar i veldig redusert stilling.. Men de får vite det tidsnok, tenker jeg.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg er også litt redd for å miste jobbe. har en 6 måneders prøveperiode, og er ikke ferdig med den enda...Og så har jeg litt dårlig samittighet,for jeg vet det blir trøbbel for arbeidsgiver uansett hvor tidlig jeg forteller det.

Nei seriøst!!! Har du fast jobb eller?

Skjønner godt at du gruer deg! Må du ser sjefen hver dag?

<3 Gutt feb.12 <3

Har jobb ut barnehageåret :)
Ja, ser hun hver eneste dag :/

What???? Er du medlem i noe fagforbund? Det er jo så feil på alle måter det som det går ann!

Medlem i fagforbundet ja.
Går bare å venter spent på om hun holder det for seg selv, eller om alle plutselig vet det. Sa til hun at det var hemmelig, da ingen andre enn 2 venninner vet det.

Har jobb ut barnehageåret :)
Ja, ser hun hver eneste dag :/

Off for en kjærring altså!
Høres ikke ut som om det er en plass jeg ville ha jobbet etter endt permisjon. Og heller ikke hatt ungen min i hvis sjefen er slik..

Er det mulig at du kan snakke med henne om dette? Er det en kommunal barnehage og har hun barn selv?

<3 Gutt feb.12 <3

Back
Topp