Fortelle det til arb.giver

Angelise

Elsker forumet
Når tenker dere å fortelle det til arbeidsplassen/sjefen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg måtte gjøre det på fredag siden jeg blir sykemld noen uker. Tar ingen sjangser denne gangen då jeg kan miste. Har ganske tung og stressende jobb,så følte det var best slik. Og da slipper jeg at de maser,for da vet de hva det er.

Jeg tenkte ikke å fortelle det før jeg må, helst etter uke 12, gjerne senere.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har ikke sagt noe. Og vet ikke når. Håper å vente enda mange uker. Men om den dårlige formen, kvalmen og det vonde bekkenet fortsetter må jeg si fra. For å se om han kan tilpasse dagen min litt etter formen.

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg hadde tenkt vente, men måtte si d pga blødninger, også ble jeg jo sykemeldt 1 uke, så var greit at hun visste om d :)

jeg hadde tenkt vente, men måtte si d pga blødninger, også ble jeg jo sykemeldt 1 uke, så var greit at hun visste om d :)
Ble du sykemld en uke pga blødninger? Hva sa sjefen?

Ble du sykemld en uke pga blødninger? Hva sa sjefen?

Arbeidsgiver har ikke krav på å vite hvorfor en er syk

<3 Gutt 04.02.12 <3

har ikke sagt noe og skal ikke si før vi har vært på tidlig ul iallefall. helst litt senere, når det begynner å synes kanskje

Jeg tenker å vente så lenge som mulig. Tror jeg. Arbeider i et lite firma, så de er litt avhengige av de som er der..gruer meg litt...

Venter til uke 12, eller til det synes så godt at det er innlysende ;)

TuMmY LoVe

Er selv arbeidsgiver, og hadde virkelig satt pris på å få vite det så raskt som mulig. Blir mye lettere å omorganisere da, og finne en flink person til å ta over jobben i det aktuelle tidsrommet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har allerede fortalt det til arbeidsgiver.
Det er fordi vi er en liten arbeidsplass, og det er greit å få ansette en person som skal inn i min stilling hvis jeg blir borte pga sykemelding eller annet.

Er selv arbeidsgiver, og hadde virkelig satt pris på å få vite det så raskt som mulig. Blir mye lettere å omorganisere da, og finne en flink person til å ta over jobben i det aktuelle tidsrommet.

Jeg er redd for at jeg ikke evt får mer jobb fordi jeg er gravid. Jobber som lærer vikar i veldig redusert stilling.. Men de får vite det tidsnok, tenker jeg.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg er redd for at jeg ikke evt får mer jobb fordi jeg er gravid. Jobber som lærer vikar i veldig redusert stilling.. Men de får vite det tidsnok, tenker jeg.

<3 Gutt 04.02.12 <3
Skjønner at det ikke alltid går:) Vi gjør iallfall alt vi kan for å beholde jentene våre, og da blir det lettere å finne løsninger når vi vet :)

Skjønner at det ikke alltid går:) Vi gjør iallfall alt vi kan for å beholde jentene våre, og da blir det lettere å finne løsninger når vi vet :)

Skjønner det veldig godt. Hadde ville ønsket det samme om jeg var arbeidsgiver og;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Har allerede sagt det! Ledelsen er i gang med å planlegge og fordele kunder nå, så greit å vite at jeg blir borte midt i årsoppgjøret.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Jeg har fortalt det, og det gjør det mye lettere å være på jobb. Du vet hun hvorfor jeg er sliten og dårlig form, og kan lettere tilrettelegge ;) Resten av arbeidsplassen for vite det neste uke når vi har planleggingsdag. Tenkte det var greit å si det når alle var samla :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Back
Topp