Fortelle at du er gravid

Vi har endelig sagt det til svigermor og svigerfar men ikke til svigersøstre/svigerbror. Det føles så unaturlig siden vi ikke har noe særlig kontakt med de. Men snart får vi besøk av hun ene og jeg vurderer sterkt å bare late som ingenting sånn at vi kan si det til de etter oul. For da kan vi avsløre kjønn + babynyhet og så er vi ferdig med det. Er så vanskelig det her syns jeg :dead:
 
Vi har endelig sagt det til svigermor og svigerfar men ikke til svigersøstre/svigerbror. Det føles så unaturlig siden vi ikke har noe særlig kontakt med de. Men snart får vi besøk av hun ene og jeg vurderer sterkt å bare late som ingenting sånn at vi kan si det til de etter oul. For da kan vi avsløre kjønn + babynyhet og så er vi ferdig med det. Er så vanskelig det her syns jeg :dead:
Ja, det er vanskelig. Skjønner deg godt, og det er helt innafor å bare vente og ikke si noe nå.
Jeg har enda ikke fortalt det til så mange venner (men nærmeste familie på begge sider vet). På en måte syns jeg det er ganske digg, men kjenner jo også på at det hadde vært deilig å bare si det. Vil helst vente til etter OUL, har det 19+1, men samtidig skal jeg møte mange av dem helgen før i et bryllup, og da vil det nok også føles veldig rart å ikke bare ha sagt det i forkant :happy090 :laughing002
 
Vi har TUL på mandag, kjenner jeg er veldig spent.. Hvis alt fortsatt ser fint ut på UL, skal vi si det til minstemann her. Da sprer det seg nok, siden han går i Bhg som jeg er ansatt i. På Torsdag skal jeg ut å spise med mine nermeste venninner,har ikke truffet noen av de på lenge,så da skal jeg fortelle det til de tenker jeg:)
 
Vi har endelig sagt det til svigermor og svigerfar men ikke til svigersøstre/svigerbror. Det føles så unaturlig siden vi ikke har noe særlig kontakt med de. Men snart får vi besøk av hun ene og jeg vurderer sterkt å bare late som ingenting sånn at vi kan si det til de etter oul. For da kan vi avsløre kjønn + babynyhet og så er vi ferdig med det. Er så vanskelig det her syns jeg :dead:
Vi har en bror med kone vi ikke har sagt det til selv, lot svigermor gjøre det :wacky: Følte det var passende for relasjonen…
 
Folk er vel veldig forskjellige her ja! Vi har enda ikke fortalt det til familie, da vi ikke bor i samme by som dem. Men nære venner i byen her vet :) Skal reise til hjembyen neste uke og fortelle, og er da 17 uker på vei :)
 
Ja, det er vanskelig. Skjønner deg godt, og det er helt innafor å bare vente og ikke si noe nå.
Jeg har enda ikke fortalt det til så mange venner (men nærmeste familie på begge sider vet). På en måte syns jeg det er ganske digg, men kjenner jo også på at det hadde vært deilig å bare si det. Vil helst vente til etter OUL, har det 19+1, men samtidig skal jeg møte mange av dem helgen før i et bryllup, og da vil det nok også føles veldig rart å ikke bare ha sagt det i forkant :happy090 :laughing002
Kjenner følelsen :hilarious: Og på et eller annet tidspunkt så har det gått så lenge at det blir rart at man ikke har sagt det før. Hahah. Jeg er uke 17 og jeg kan telle på 1 hånd alle som vet det. Mens med første så visste Instagram det i uke 14 :hilarious:
 
Kjenner følelsen :hilarious: Og på et eller annet tidspunkt så har det gått så lenge at det blir rart at man ikke har sagt det før. Hahah. Jeg er uke 17 og jeg kan telle på 1 hånd alle som vet det. Mens med første så visste Instagram det i uke 14 :hilarious:
Haha ja, kjenner meg igjen i det. At det plutselig har gått så langt at folk vil syns det er rart at jeg ikke har delt det. Spesielt de som delte sin graviditet med meg lenge før uke 12 :hilarious:
 
Vi fortalte det til barna i dag,eldste har visst det lenge pga dårlig form her. Minstemann ble veldig glad. 13 uker og vert på OTUL i dag,så vi kommer til å fortelle det etterhvert når vi møter venner og kjente. Våre foreldre og søsken har visst det en stund.
 
Har fortalt kun til eldste datter, og på jobb, pga dårlig form. Ingen av venner eller i familie vet, tenker å vente til UL. Usikker om jeg kan vente så lenge, for magen vises litt allerede, blir vanskelig å skjule :smiley-ashamed005 er 16+0 nå
 
Forteller det til alle eg møter eg hehe, er 15+5 i dag. Sa det til nære venner og familie i uke 7-8, og en del kollegaer osv. for har jo vært så dårlig at folk har lurt på om eg e alvorlig syk eller deprimert. Etter TUL for 3 uker siden har vi bare sagt det til alle, så stolt og lettet og lykkelig over at det er en ekte baby der inne, som ser frisk og rask ut. Kanskje typisk førstegangs, i dont know, haha, vil bare ta det opp i alle samtaler. Stakkars folk eg møter liksom.
 
Back
Topp