Fortell noe om deg selv

En tråd i 'Juli 2017' startet av Utålmodigemeg, 24 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tust Elsker forumet

Jeg å[emoji3][emoji3]

• Liker Liker x 1
  2. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Det kan jeg også [emoji16]

• Liker Liker x 1
  3. -lillespire- Forelsket i forumet

Jeg hater å gå uten bh :p

• Liker Liker x 1
  4. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Jeg haaaater smattelyder, alle formen for smattelyder [emoji14] Slurpelyd er inkludert! Skikkelig slitsomt...

• Liker Liker x 1
  5. Mummitrollspiren Elsker forumet

Jeg har en unormal frykt for mark....
    Vet at de er harmløse å at frykten min bare er helt på jordet, men store feite mark er kjempe skumle :hilarious:

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 1
  6. Meteora Blir kjent med forumet

Jeg har det samme med snegler, og hjelper ikke at jeg har drømt at en snegle prøvde å drepe meg. Jeg innbilder meg de merkeligste ting når det gjelder snegler... Ganske håpløst, og passe komisk, hehe :D:nailbiting:

7. Mummitrollspiren Elsker forumet

Ja vet jo hvor latterlig det er men redd er man uansett :p

8. rina83 Glad i forumet

Jeg er i overkant opptatt av interiør og hvordan det skal se ut i de forskjellige rom hjemme [emoji56] Har vel egentlig selverklært OCD [emoji38]

9. Gravid med nr.2 Betatt av forumet

Jeg blir stressa og irritert av rot.. bare noe står fremme på kjøkkenbenken får jeg indre angst [emoji12] hva da ryddemani og støv på hjernen [emoji849][emoji849]

10. sommerdessert Betatt av forumet

Hehe, ja. Praktisk når jeg får rosenkål hos svigers. Hahahaha

11. Meteora Blir kjent med forumet

Ja :p

12. Bamsemin Glad i forumet

Åååå, jeg HATER snegler! Kan ikke snakke om det en gang[emoji43]

13. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Jeg har en sterk frykt for Flått etter jeg ble bitt for noen år tilbake og fikk borreliose.. livredd for å bli bitt igjen så her må mannen finkjemme katta når etter hver eneste gang katten kommer hjem fra tur, å jeg tørr heller ikke omtrent ta på katten når flått sesongen er kommet [emoji20] føler meg så teit noen ganger [emoji20]

14. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Jeg har også total skrekk for flått, syns det er plagsomt at det er så mange av dem i Norge... Vi har heldigvis en inne-katt, som ikke går ut på tur , kun på veranda. MEN , hver gang jeg må passe på mammas hund, da blir jeg paranoid!!

15. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Jeg også[emoji30] jeg nekter å skaffe dyr pga flått. Hadde katt som dro inn masse dritt. Aldri mer.

16. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Er ikke d helt normalt? [emoji23] jeg har alltid kunnet det! Har vært bleieskiftarbeider i så mange PR at dette må kunnes [emoji23]

• Liker Liker x 1
  17. sjøgrønn Blir kjent med forumet

Hater det ikke, men i det dagens program er over er det av med jeansene [emoji1360]

18. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Jeg liker ikke klemmer :p kun barna mine og mannen jeg er komfortabel med å klemme, absolutt ingen andre :p

19. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Nå som jeg har vært sykemeldt har jeg hatt masse tid hjemme.
    Jeg har dermed funnet på å telle alle kjolene mine som jeg har hengende i walk-in garderoben og svaret ble 103 (!?!?!) kjoler :) Såååå.... denne informasjonen skal jeg holde for meg selv...

• Liker Liker x 1
  20. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte til joggebukse :D

Del denne siden