Fortell noe om deg selv

En tråd i 'Juli 2017' startet av Utålmodigemeg, 24 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Så på en annen gruppe at dem hadde en tråd hvor dem fortalte en ting om seg selv som vi her inne ikke vet om. En ting om gangen, men gjerne flere innlegg :)Bli med??

Kan begynne: Jeg digger Lars Monsen :)

• Liker Liker x 1
  2. Tust Elsker forumet

Jeg HATER stramt undertøy[emoji23]

3. Lykketreff Gift med forumet

Jeg elsker Harry Potter :p

• Enig Enig x 1
  4. Bamsemin Glad i forumet

Jeg tør ikke å se Game of Thrones-serien, så jeg leser bøkene i stedet[emoji14]

• Liker Liker x 1
  5. Julibeibi17 Flørter med forumet

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb er å ta av med bh'en

• Liker Liker x 4
  6. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Enig!!

7. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Jeg kaster alltid av meg sokkene når det lir på kveld, blir plutselig så varm i beina i 22 tiden [emoji14]

• Liker Liker x 2
  8. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Vi skal overta gården til samboers foreldre- men jeg er pissredd fordi jeg tror d spøker der [emoji23]

• Liker Liker x 3
  9. Bamsemin Glad i forumet

Samme her! Vet ikke med klokkeslettet, men blir så utrolig varm på føttene utpå kvelden!

• Liker Liker x 1
  10. snerkulf Forelsket i forumet

Jeg har det motsatt [emoji23][emoji23]
    Så hele serien (det som var kommet ut) i fjor sommer, begynte så på første bok, men måtte slutte når jeg innså hvor hardt og trist det var å lese det [emoji85][emoji33][emoji24]

11. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Jeg er personlighetsmessig mere gutt enn jeg er jente [emoji85]

• Liker Liker x 2
  12. Bamsemin Glad i forumet

Jeg har litt inntrykk av at de som også har sett serien syns det triste i boka er mye tristere enn for de som ikke har sett serien! Eller, en venninne av meg har det litt på samme måte som deg tror jeg! For det er ikke alt jeg syns er veldig fælt, men som jeg vet visstnok er det i serien. Men så klart det er mye de karakterene må igjennom. Det var spesielt en scene jeg syns var både fin, men også veldig trist! Jeg syns han George R R en utrolig god forfatter altså[emoji4][emoji1376]

• Liker Liker x 1
  13. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Når kvelden kommer hiver jeg av meg bh'n[emoji12] Haaater å bruke bh[emoji30] [emoji23]

• Liker Liker x 1
  14. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Okey, fakta om meg - jeg bruker Bh svææært sjeldent, bare på sommeren når je har kjoler på, eller små topper. Fra november- mars bruker jeg nesten aldri bh i hverdagen. Det er fordi størrelsen på puppene er 75A , og det er IKKE mye å se eller vise :))))

• Liker Liker x 2
  15. sommerdessert Betatt av forumet

Jeg kan lukke igjen nesa slik at jeg ikke lukter noe som helst. Praktisk når man skal skifte bleie eller må være i rom med noe eller noen som lukter. Haha
    Eneste er at stemmen min blir litt rar.

• Liker Liker x 5
  16. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Dette kunne jeg likt å sett :D

17. sommerdessert Betatt av forumet

Haha. Har skjønt at ikke så mange klarer det? Blir jo bare at jeg puster gjennom munnen.

18. Lykkespiren2017 Blir kjent med forumet

Har alltid hatet å bruke dongeribukse! Bruker det ute men så snart jeg kommer inn hiver jeg av buksa[emoji28] når jeg var mindre var det kun stillongs som gjaldt, aldri bukse[emoji23]

• Liker Liker x 1
  19. Mummitrollspiren Elsker forumet

IMG_2734.JPG
    Jeg samler på alt som har dette bilde på, logoen til ett gammelt plateselskap.
    Elsker bilder så mye at jeg til og med har det tatovert :p

• Liker Liker x 2
  20. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Det kan jeg også! Kjempepraktisk, det gjelder for øvrig ikke bare lukt, men smak også, så tran går ned på høykant:D

• Liker Liker x 1

Del denne siden