Fortell noe om deg selv

Jeg haaaater smattelyder, alle formen for smattelyder [emoji14] Slurpelyd er inkludert! Skikkelig slitsomt...
 
Jeg har en unormal frykt for mark....
Vet at de er harmløse å at frykten min bare er helt på jordet, men store feite mark er kjempe skumle :hilarious:

Jeg har det samme med snegler, og hjelper ikke at jeg har drømt at en snegle prøvde å drepe meg. Jeg innbilder meg de merkeligste ting når det gjelder snegler... Ganske håpløst, og passe komisk, hehe :D:nailbiting:
 
Jeg er i overkant opptatt av interiør og hvordan det skal se ut i de forskjellige rom hjemme [emoji56] Har vel egentlig selverklært OCD [emoji38]
 
Jeg blir stressa og irritert av rot.. bare noe står fremme på kjøkkenbenken får jeg indre angst [emoji12] hva da ryddemani og støv på hjernen [emoji849][emoji849]
 
Jeg har det samme med snegler, og hjelper ikke at jeg har drømt at en snegle prøvde å drepe meg. Jeg innbilder meg de merkeligste ting når det gjelder snegler... Ganske håpløst, og passe komisk, hehe :D:nailbiting:

Åååå, jeg HATER snegler! Kan ikke snakke om det en gang[emoji43]
 
Jeg har en sterk frykt for Flått etter jeg ble bitt for noen år tilbake og fikk borreliose.. livredd for å bli bitt igjen så her må mannen finkjemme katta når etter hver eneste gang katten kommer hjem fra tur, å jeg tørr heller ikke omtrent ta på katten når flått sesongen er kommet [emoji20] føler meg så teit noen ganger [emoji20]
 
Jeg har en sterk frykt for Flått etter jeg ble bitt for noen år tilbake og fikk borreliose.. livredd for å bli bitt igjen så her må mannen finkjemme katta når etter hver eneste gang katten kommer hjem fra tur, å jeg tørr heller ikke omtrent ta på katten når flått sesongen er kommet [emoji20] føler meg så teit noen ganger [emoji20]
Jeg har også total skrekk for flått, syns det er plagsomt at det er så mange av dem i Norge... Vi har heldigvis en inne-katt, som ikke går ut på tur , kun på veranda. MEN , hver gang jeg må passe på mammas hund, da blir jeg paranoid!!
 
Jeg har en sterk frykt for Flått etter jeg ble bitt for noen år tilbake og fikk borreliose.. livredd for å bli bitt igjen så her må mannen finkjemme katta når etter hver eneste gang katten kommer hjem fra tur, å jeg tørr heller ikke omtrent ta på katten når flått sesongen er kommet [emoji20] føler meg så teit noen ganger [emoji20]
Jeg også[emoji30] jeg nekter å skaffe dyr pga flått. Hadde katt som dro inn masse dritt. Aldri mer.
 
Jeg kan lukke igjen nesa slik at jeg ikke lukter noe som helst. Praktisk når man skal skifte bleie eller må være i rom med noe eller noen som lukter. Haha
Eneste er at stemmen min blir litt rar.

Er ikke d helt normalt? [emoji23] jeg har alltid kunnet det! Har vært bleieskiftarbeider i så mange PR at dette må kunnes [emoji23]
 
Jeg liker ikke klemmer :p kun barna mine og mannen jeg er komfortabel med å klemme, absolutt ingen andre :p
 
Nå som jeg har vært sykemeldt har jeg hatt masse tid hjemme.
Jeg har dermed funnet på å telle alle kjolene mine som jeg har hengende i walk-in garderoben og svaret ble 103 (!?!?!) kjoler :) Såååå.... denne informasjonen skal jeg holde for meg selv...
 
Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte til joggebukse :D
 
Back
Topp